Stanglås søges
Fra : Ole Kristensen

Dato : 22-07-08 08:16

Halløj

Jeg skal bruge nogle Stanglåse til døre..
Desværre er de gamle FUHR låse udgået af produktion

Nogen som kender et alternativ til do. gerne Link eller adresser

Stanglås 900 mm længde - 16 mm bredde og Dornmål 35 mm
(gl type FUHR Multisave 356)

Go Sommer til alle
Ole

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 22-07-08 10:11

Ole Kristensen skrev:

> Jeg skal bruge nogle Stanglåse til døre..
> Stanglås 900 mm længde - 16 mm bredde og Dornmål 35 mm

Med den længde, du opgiver, mener du så ikke vinduer?
Eller det drejer sig måske om "halvdøre"?

Her to fabrikater, som jeg selv nu og da monterer i
forbindelse med mit arbejde:

http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.00/009085.HTM
http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.00/009035.HTM

Dornmålet er anderledes, men en handy-man kan nok finde
ud af det

--
Svend Erik

Fra : Jesper Andersen

Dato : 23-07-08 08:46

Hej Ole,
Tag et kig her... De sælger godt nok ikke til private, men kan skaffes
gennem forhandlere.
http://www.sindby.dk/page612.aspx?kategori=16&pagenumber612=2

Mvh
Jesper Andersen

Fra : Ole Kristensen

Dato : 27-07-08 08:34

Tak Til Svend Erik og Jesper for indlæg...

Hygge Hej og Go`Sommer

Ole