Regnvandsopsamling
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 18:22

Hej

Er der en der kan give mig et hint om hvor man kan købe Fittings til
hvad jeg kender som Mejerigevind.

Det skal bruges til at sammenkople 2 stk 1000 L (senere måske flere)
palletanke således at jeg kun har en tilgang til at fylde begge.

når jeg måler på toppen af gevindtoppen inden i plastic låg der
passer på er den 2".

Samtidigt leder jeg efter en genial løsning til at grave dem ned og
stadig have overløb på. Ideer er velkomne.

Tankene er ikke tætte i toppen da det er nødvendigt at lave et hul til
en dykpumpe. (Grundfos rustfri)

Fra : Jacob Andersen

Dato : 03-07-08 20:40

<brian> skrev i en meddelelse
> [...]
> palletanke således at jeg kun har en tilgang til at fylde begge.
>
> når jeg måler på toppen af gevindtoppen inden i plastic låg der

http://www.flex-godning.dk/fittings_produktfolder.pdf
mvh
jacob

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 21:25

On Thu, 3 Jul 2008 21:40:08 +0200, "Jacob Andersen" <i@dk> wrote:

><brian> skrev i en meddelelse

>http://www.flex-godning.dk/fittings_produktfolder.pdf
>mvh
>jacob

Tak
Må se om de vil handle med en privat person.

Brian

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 04-07-08 12:11

<brian> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadig have overløb på. Ideer er velkomne.
>
> Tankene er ikke tætte i toppen da det er nødvendigt at lave et hul til

Her vil de i hvertfald gerne handle med private:
http://www.jer.dk/index.asp?id=38&parentId=108&typesId=2
Hilsen Joachim