Olie til beton bordplade
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 01-06-08 14:40

Hejsa,

Jeg har støbt en stor betonplade, som skal ligge oven på en halvmur i mit
køkken-alrum.

Men jeg tænker den bør behandles med noget olie el.lign.

Nogen der har erfaringer el. vejledninger i den retning, herunder ikke
mindst hvilken type olie vil være rigtig?? har tænkt lidt på almindelig
madolie

vh
Michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-06-08 15:47

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogen der har erfaringer el. vejledninger i den retning, herunder ikke
> mindst hvilken type olie vil være rigtig?? har tænkt lidt på almindelig

Stenolie.
http://www.lavprisvvs.dk/shop/stenolie-stenolie-skifer-218122p.html

- Martin

Fra : Michael Nørgaard