Anbefaling af græsslåmaskine
Fra : Lars Arup

Dato : 28-05-08 05:00

Er der nogen der kan anbefale et godt køb af græsslåmaskine. Mine krav er
klippebredde ca 50 cm, motordrevet(ikke el), opsamler men også mulighed for
at bruge uden, evt selvkørende.

Gode generelle råd, anbefaling af specifik model eller et godt tilbud på en
brugt(i hovedstadsområdet) er meget velkomne.
På forhånd tak

MVH Lars Arup

Fra : Erling Jensen

Dato : 28-05-08 05:27

> Er der nogen der kan anbefale et godt køb af græsslåmaskine. Mine krav er
> klippebredde ca 50 cm, motordrevet(ikke el), opsamler men også mulighed
> for at bruge uden, evt selvkørende.

jeg vil anbefale:

http://www.texas.dk/texas/texas-garden-bio-48-tr-hv/?partno=90063024

eller sådan en som bliver min næste men i 2takt
http://www.evendi.de/preisvergleich/ProduktInfo/90099.html

mvh
Erling

Fra : Lars Arup