"Dan" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
news:55bbb$4836b30c$5b643491$22959@news.arrownet.dk...
> Hej Jan
>
> Du har forhåbentlig betalt med dankort / visakort (?)
> Hvis du har betalt kontant, så har du et problem, fordi at det så er op
> til deres nåde om du får noget fra dem. Det er vel for dyrt at lægge sag
> an..?
> Hvis du har betalt med dankort el. lign. skal du kontakte kortudstedder
> (din bank) og bede dem om en "Indsigelsesblanket" (den hedder vist også
> DK598).
>
http://www.pbs.dk/wwcm/resources/file/eb434b04c797adb/DK_598_Vejledning.pdf
>
http://w0.dk/~chlor/forbrug/dankort_forretningsgang.pdf
>
http://www.gemoneybank.dk/upload/pdf/GE_Money_Bank_Indsigelsesblanket.pdf
> Da jeg forhørte mig om et lign. problem, så var min bank ikke særlig glade
> for problemet (læs dovne), de påstod at jeg havde bevisførelsen for at jeg
> _ikke_ havde modtaget pakken.
>
> /Dan
Hej Dan
Næ havde det bare været så vel med dankort. Men jeg har blot lavet en
bankoverførsel. Så pengene er kastet ud af vinduet. Det er bare surt. Men
det der irriterer mig mest, er at de kan slippe fra det. Det var heldigvis
ikke ret mange penge, men hvis vi er mange "donorer" Tjener de jo fedt på
det.
Men deres handelsmuligheder gør ikke i dankort, kun bankoverførsel. Desuden
er der heller ikke telefon nr, kun E-mail adresse. Jeg gør nok det at jeg
besøger dem en dag. For at hjælpe dem til at tilbagebetale det skyldige.
Mvh Jan