MS Windows
briani 27239
Skrivebeskyttet filer i vista ultimate.
Fra : K.B.S.

Dato : 02-08-08 15:23

Jeg er ved, at få lange dadler af min vista.
Alle mine filer er skrivebeskyttet, når jeg fjerner skrivebeskyttelsen,
skrivebeskytter vista dem igen med det samme.
Forstået på den måde, at jeg højre klikker på en mappe->egenskaber og
fjerner markeringen ved skrivebesyttet. Klikker på anvend, hvorefter vista
beder om en bekræftigelse på nogle ændringer, jeg vælger her "anvend
andringerne på denne mappe, undermapper og filer", hvorefter vista popper op
med " der opstod en fejl under forsøg på at anvende attributter på filen
............... Mediet er skrivebeskyttet" (Sjovt nok er der ingen filer i
mappen der skrivebeskyttet) . Her vælger jeg ignorer og klikker på ok. åbner
jeg mappens egenskaber igen, så er den skrivebeskyttet.
Lige nu sidder jeg og slogs med et SD kort som skal formaters og det vil
vista ikke p.g.a. skrivebeskyttelsen.
Jeg logger på vista som admin med kode og bruger kontrol er slået fra.
Hvad sørensen kan jeg gøre, for at slippe af med dette problem ?

--
Hilsen
Kim B. Steffensen