Det er utroligt
Fra : jabbe

Dato : 21-07-01 10:38

Hejsa

Efter en 3-4 dage med et brev i denne NG er der kommet mange svar..
Dem printede jeg ud samtidig med at jeg har haft kontaktet Forbrugerrådet,
jeg gik op til min forhandler med alle disse ting og nu vil han pludselig
gerne hjælpe med at få den dæmper lavet...

Er det ikke utroligt at der skal alt det til for at få dem til at lette
RØVEN!!!!!!

Jacob
Kommende AREA51 glad ejer...

Fra : RpR

Dato : 21-07-01 13:11

> [...]
> gerne hjælpe med at få den dæmper lavet...
>
> Er det ikke utroligt at der skal alt det til for at få dem til at lette

Der er nu intet som offentlig omtale =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas

Dato : 21-07-01 17:50

Ja det er godt med lidt omtalt. Fint at du får en ny støddæmper. Internettet
er nu en god ting man kan få noget hlælp med mange ting.

mvh. Thomas

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 21-07-01 22:17

> [...]
> jeg gik op til min forhandler med alle disse ting og nu vil han pludselig
> gerne hjælpe med at få den dæmper lavet...

Nice! Men øhhh.... Hvor er der omtale?

> Er det ikke utroligt at der skal alt det til for at få dem til at lette
> RØVEN!!!!!!

Hvis De nu kan slippe for det...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Gundersen

Dato : 21-07-01 22:26

Hey

> Nice! Men øhhh.... Hvor er der omtale?

Torsdag den 19/07-01 kl. 12.15!

Det er da altid noget at det hjælper! Men Nej, så svært skal det ikke være! Hvem er forhandleren?

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : jabbe

Dato : 22-07-01 00:02

Frem Cykler i Roskilde

Fra : jabbe

Dato : 22-07-01 00:02

Her i gruppen det var ikke meget..

Fra : jabbe

Dato : 22-07-01 09:42

Det jeg havde brug for var nogle der gav deres mening...

Der kom en 3-4 stykker der sagde nøjagtig det samme(forskellige personer) og
det vil jeg betragte som fuld enighed om problemet, så det var fint for
mig...