Links i smartlog
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 24-07-08 16:17

Er der nogen, der ved, hvordan man på Mac indsætter links i indlæg på en
blog af typen smartlog? Det kan man åbenbart gøre på PC. Det har ikke
hjulpet at kopiere html-koden ind i teksten.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Morten Lind

Dato : 24-07-08 18:12

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Er der nogen, der ved, hvordan man på Mac indsætter links i indlæg på en
> blog af typen smartlog? Det kan man åbenbart gøre på PC. Det har ikke
> hjulpet at kopiere html-koden ind i teksten.

Hej Ove....

Smartlog og Safari har det ikke så godt

http://mortenlind.smartlog.dk/l-nker-post143458

Læs mit indlæg og brug nogle flere browsere....Firefox, Camino og andre
alternative netbladrere er meget gode at have parat i en
internetmappe(?)

M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 24-07-08 18:49

> [...]
>
> Læs mit indlæg og brug nogle flere browsere....Firefox, Camino og andre
> alternative netbladrere er meget gode at have parat i en

Tak. Jeg har sendt dit tip videre til min bekendt, der stillede
spørgsmålet.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Morten Lind

Dato : 24-07-08 19:04

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Tak. Jeg har sendt dit tip videre til min bekendt, der stillede
> spørgsmålet.

Velbekomme - jeg ser først nu, at vi har frekventeret det samme
gymnasium. Jeg dog lidt senere end du

M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-07-08 17:56

> Velbekomme - jeg ser først nu, at vi har frekventeret det samme
> gymnasium. Jeg dog lidt senere end du
>
> M.
Ja, det er jo nok årsagen til vores instinktive trang til at udveksle
åndrigheder fra tid til anden.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt