HP Printerdrivere
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-07-08 17:02

Blot til orientering...

Apple og HP har nu lanceret en samlet opdateringspakke med nye OS x 10.5
kompatible drivere til næsten alle deres printere.

http://www.apple.com/support/downloads/hpprinterdriver11.html

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-07-08 22:25

On 2008-07-16 18:01:42 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
>
> Apple og HP har nu lanceret en samlet opdateringspakke med nye OS x 10.5
> kompatible drivere til næsten alle deres printere.

Den popper op i hovedet på 999 af 100 brugere. Hvorfor dog poste den slags?
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Jon

Dato : 17-07-08 08:05

> Den popper op i hovedet på 999 af 100 brugere. Hvorfor dog poste den slags?

Den popper ikke opp hos meg fordi jeg ikke har en tilkoblet HP-printer
for tiden, men jeg har bruk for å kunne koble til slike innimellom. Så
tusen takk for info. Og ellers: Gjør det noe, da?
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Snorre Berg

Dato : 17-07-08 09:55

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Den popper op i hovedet på 999 af 100 brugere. Hvorfor dog poste den slags?

Eg har ikkje sett noko melding om desse drivaroppgraderingane nokon
andre stader, er er særs takksamm for opplysninga om kvar eg kan finna ho.

--
SB

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-07-08 12:44

Snorre Berg wrote:

> Eg har ikkje sett noko melding om desse drivaroppgraderingane nokon
> andre stader, er er særs takksamm for opplysninga om kvar eg kan finna ho.

Tja, jeg gav linket, fordi jeg har erfaret, at mange har haft både små
og store problemer med netop HP printere sammen med Leopard.

Og mærkelig nok er linket ikke dukket op i Softwareupdate hos nogen af
dem, jeg kender, der bruger HP printere - eller for den sags skyld
heller ikke den pakke med nye Brother drivere, der kom for godet en
måned siden...

Jeg bruger nu kun Brother printere, men har da kørt med en HP printer på
leopard, og jeg har ikke fået afinstalleret HP softwaren, så HPs egen SU
burde i så fald have reageret, hvilket den ikke har gjort...

mvh. Erik Richard

Fra : Terje Rydland

Dato : 17-07-08 12:58

> [...]
> dem, jeg kender, der bruger HP printere - eller for den sags skyld
> heller ikke den pakke med nye Brother drivere, der kom for godet en

Den dukker nok opp etter hvert. Den har dukket opp i Softwareupdate på 2
av mine maskiner nå.

Terje

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 17-07-08 13:42

Terje Rydland wrote:

> Den dukker nok opp etter hvert. Den har dukket opp i Softwareupdate på 2
> av mine maskiner nå.

Jeg har en teori om, at Apple har ændret et eller andet i Software
Update for nyligt. 10.5.4 dukkede op sån' ret tilfældigt, MobileMe 1.0
og 1.1 ligeså og det samme ser ud til at være tilfældet med HP driverne.

Det er kun en idé og jeg kan ikke komme på anden årsag end at balancere
loadet lidt på deres servere.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Martin Bekkelund

Dato : 17-07-08 14:12

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Den popper op i hovedet på 999 af 100 brugere. Hvorfor dog poste den slags?

For meg som for øyeblikket ikke eier en printer, men vurderer å kjøpe
en, er dette svært nyttig informasjon.

Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com

Fra : Morten Lind

Dato : 17-07-08 17:42

> Den popper op i hovedet på 999 af 100 brugere. Hvorfor dog poste den slags?

Godt nok mange, der får én på sinkadusen

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-07-08 18:05

Morten Lind skrev den 17-07-2008 18:42:

> Godt nok mange, der får én på sinkadusen

Mere mange der får 10 på sinkadusen :)

Fra : Morten Lind

Dato : 17-07-08 18:41

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Mere mange der får 10 på sinkadusen :)

Hæ, hæ.....jeg kørte min bus bag en skraldebil i eftermiddag - på
bagsmækken af skraldeøsen stod med silvergotiskspray: "Jeg er én af de
få, der er mange af".....ku´ej lade være at smile - lidt Macagtigt,
eller..?

M.