Genvej
Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 02:50

Hvordan f..... laver jeg en genvej til at åbne et program ( safari ) i
genvejs menu i systemindstillinger – lad nu vær med at svare brug
quicksilver tak..

Nils

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 15-07-08 09:57

On 2008-07-15 10:49:59 +0200, nilsba@gmail.com said:

> Hvordan f..... laver jeg en genvej til at åbne et program ( safari ) i
> genvejs menu i systemindstillinger – lad nu vær med at svare brug
> quicksilver tak..
>
> Nils

Højerklik på program ikonet, vælg "opret henvisning" og placer den hvor
du måtte ønske det

Højer klik ctrl+klik eller hvis det er slået til, klik med 2 fingre på paden!

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-07-08 09:57

nilsba@gmail.com wrote:
> Hvordan f..... laver jeg en genvej til at åbne et program ( safari ) i
> genvejs menu i systemindstillinger – lad nu vær med at svare brug
> quicksilver tak..

Det tror jeg ikke er muligt. Så vidt jeg ved, virker 'Keyboard
shortcuts' kun med menupunkter i menulinjen. Hvis du på en eller anden
måde kan lave et menupunkt, der åbner Firefox, så burde du også kunne
lave en keyboard shortcut til det.

Quicksilver kan uden en masse voodo ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 03:26

On 15 Jul., 10:56, Henrik Palshøj <dy...@MOVEmil.dk> wrote:

> Højerklik på program ikonet, vælg "opret henvisning" og placer den hvor
> du måtte ønske det
>
> Højer klik ctrl+klik eller hvis det er slået til, klik med 2 fingre på paden!

Ja - ja...... ) Men det er jo ikke det jeg spørg om......vel

Nils

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 03:52

On 15 Jul., 11:25, nil...@gmail.com wrote:

> Ja - ja...... )  Men det er jo ikke det jeg spørg om......vel
>
> Nils

nå - har fundet et program ikeys der kan det jeg vil have......

Nils

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-07-08 11:36

nilsba@gmail.com wrote:
> nå - har fundet et program ikeys der kan det jeg vil have......

Jeg glemte at nævne Spark. Det skulle være ganske godt, er pt. gratis og
ser - i modsætning til iKey - ud til at blive opdateret. Det er på den
anden side en beta, så...

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22675

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-07-08 04:19

On Jul 15, 10:49 am, nil...@gmail.com wrote:

> lad nu vær med at svare brug
> quicksilver tak..

Brug Spotlight!

--
Michael Knudsen

Fra : N/A

Dato : 15-07-08 11:36

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 05:10

On 15 Jul., 12:36, Peter Farsinsen <forn...@efternavn.dk> wrote:

> Jeg glemte at nævne Spark. Det skulle være ganske godt, er pt. gratis og
> ser - i modsætning til iKey - ud til at blive opdateret. Det er på den
> [...]

Ser også fin ud, den anden er nu også fin – den er nu indstillet til
at når man står op om morgen så er mac`en startet kl 8:00 > har åbnet
safari med Politiken og EB klar til og læse - og selvfølgelig også
Entourage står klar til at hive mails ned.....

Man skal jo ikke overanstrenge sig vel .. )

Nils

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 05:16

On 15 Jul., 13:10, nil...@gmail.com wrote:

> [...]
> Entourage står klar til at hive mails ned.....
>
> Man skal jo ikke overanstrenge sig vel .. )

PS..... Har ikke fundet ud af hvordan f..... den laver kaffe i nu -
men det skal jeg nok
Nils

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-07-08 05:24

On 15 Jul., 13:15, nil...@gmail.com wrote:

> PS..... Har ikke fundet ud af hvordan f..... den laver kaffe i nu -
> men det skal jeg nok
> Nils

Yeps – har fundet ud af at lave kaffe med den !! Er også sat til at
åbne skype og ringe til naboen og med automat stemme sige at jeg er
oppe og hun må godt komme med kaffen........ Sådan – kom an

Nils