MS Windows
briani 27239
Systemgendanndelse deaktiveret.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-08 14:06

Hej.

Jeg har et problem. Systemgendanndelsen i min Windows XP er blevet slået
fra/deaktiveret på en eller anden mærkelig måde (jeg havde noget spyware for
ikke så længe siden). Når jeg går ind under indstillinger i
Systemgendanndelse står der:
"Systemgendanndelse er blevet slået fra pga. gruppepolitik. Kontakt
domæneadministratoren for at starte systemgendannelse igen."

Jeg har prøvet dette råd som står her på siden
http://www.spywarefri.dk/Forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=28294
Men når jeg gør det, skriver den at den ikke kan finde filen/filerne, selv
om jeg viser, hvor filerne er. Det er nogen jeg har pakket ud fra SP3, når
jeg har vist hvor filerne er, kan de ikke blive kopiret. Jeg har også prøvet
at komme min recovery DVD med SP2 i drevet, men det hjælper heller ikke.
Nogen der har en løsning?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Knud Erik

Dato : 28-07-08 18:38

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har vist hvor filerne er, kan de ikke blive kopiret. Jeg har også
> prøvet at komme min recovery DVD med SP2 i drevet, men det hjælper heller

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://bertk.mvps.org/html/error.html#1
Knud Erik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-08 19:57

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Hej
> [...]

Hej Knud Erik.

Jeg hentede en *.reg fil, som der var et link til på den side du gav mig. Så
det virker nu. Mange tak for hjælpen