MS Windows
briani 27239
Koble en trådløs PC hen til en anden via n~
Fra : Anya R. Harlvig

Dato : 28-07-08 04:14

Ja det er månske et lidt krøllet formulering. Men jeg har en bærbar PC som
er koblet på hos min nabo med en trådløs forbindelse. Kan jeg på en eller
anden måde koble en anden PC på det bærbare via netkortene? Altsåledes at
den også kan komme på nettet med den anden PC..

Med venlig hilsen
Stampe

Fra : Blur T

Dato : 28-07-08 11:52

"Anya R. Harlvig" <anya@harlvig.dk_FJERN> wrote in message
> [...]
> anden måde koble en anden PC på det bærbare via netkortene? Altsåledes at
> den også kan komme på nettet med den anden PC..

Glem det. Køb et trådløst netkort til din stationære pc. USB netkort f.eks

Mvh,
Blur

Fra : claus b. p.

Dato : 28-07-08 21:37

"Blur T" <ghettoftwSP@Mgmail.com> wrote in message
> "Anya R. Harlvig" <anya@harlvig.dk_FJERN> wrote in message
>
> Glem det. Køb et trådløst netkort til din stationære pc. USB netkort f.eks

Det er åbenbart svært for nogen at forholde sig til spørgsmålet, og i stedet
uddele "gode" råd...

Hvis du inde i "status for netværk / egenskaber /avanceret / " har en
mulighed for at markere "Tillad andre netværksbrugere at tilslutte
Internettet gennem denne netværksforbindelse" (frit efter hukommelsen) så
kan du gøre det. Pc'en med det trådløse kort kommer så til at fungere som en
router.

/Claus

Fra : Anya R. Harlvig

Dato : 29-07-08 23:03

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> kan du gøre det. Pc'en med det trådløse kort kommer så til at fungere som

Tak Claus

Mvh
Stampe