MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WLAN slået fra?
Fra : Lyrik

Dato : 21-07-08 19:58

Pludselig kunne Vista ikke gå på trådløst netværk. Det var slået fra sagde
den!? Jeg havde ikke slået den fra så vidt jeg vidste? Hvof' sku' man slå
den fra?
......Det havde jeg så. Jeg kendte ikke den skydeknap der var under forsiden
på den bærbare med tilhørende lampe..blå=slået til og rød= slået fra! Jeg
anede ikke knappens eksistens og var kommet til at nolre med den så den
havde forskubbet sig. Det må være sket i "Farcry" kampens hede?!.

Jeg fortæller det for at andre kan genkende problemet.
--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Joas

Dato : 21-07-08 21:51

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anede ikke knappens eksistens og var kommet til at nolre med den så den
> havde forskubbet sig. Det må være sket i "Farcry" kampens hede?!.

Den "knap" blev vist indført(indlistet) for et par år siden under stor
tavshed og har vist siden forårsaget mangen et ukvemsord.

V.h.
Jonas

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 22-07-08 02:36

Ja, sådan en er der også på tøsens Satellite.

Uha Toshiba fik mange underlige ord ud af min mund, da jeg fandt ud af hvor
det trådløse net lå begravet.

Fra : Gamle

Dato : 22-07-08 14:58

Leo Jørgensen wrote:
> Ja, sådan en er der også på tøsens Satellite.
>
> Uha Toshiba fik mange underlige ord ud af min mund, da jeg fandt ud
> af hvor det trådløse net lå begravet.

Det er da kun at læse i manualen.
Men det gør rigtige mænd jo ikke. (Før det er for sent.)
Har selv Toshiba nr. 2

Mvh
Torben

Fra : Hm

Dato : 22-07-08 08:24

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> --
Troede faktisk kun det var mig der var så dum
hvor jeg købte min Packard Bell, fik de mig til at slette alt i maskinen og
starte på ny, som jo så ikke hjalp.

Hanne/ som genkender problemet.

Fra : Frandsen

Dato : 22-07-08 09:18

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg fortæller det for at andre kan genkende problemet.

Det sker ind imellem her i firmaet, at cheferne eller direktørerne kommer
farende med deres bærbare, og i øvrigt tilsidesætter hele
sagsstyringssystemet, og fortæller, at nu er det trådløse netværk nede, og
glor undrende på én, som hvorfor man ikke vidste det, og ikke var igang med
at udbedre det, mens han fægter med sin bærbare. Det tager vi nu stille og
roligt, og viser ham den famøse lille knap Der er indtil videre ikke
sket to gange for nogen endnu, så de kan da trods alt lære det.