MS Windows
briani 27239
WinXP kan ikke hådtere dvale
Fra : per f andersen

Dato : 18-07-08 20:06

De fleste gangre min PC er gået i dvale opstår der forskellige typer direkte
fejl og følgefejl, således at jeg er nødt til at genstarte. Der kommer ingen
brugbare fejlmeddelelser.
Jeg har ingen anaelse om hvad der er galt.

Har nogem et forslag til afhjælpning (altså udover Linux og Vista ?

mvh per

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-07-08 22:51

"per f andersen" <igenmail@notvalis.ppp> wrote in

> [...]
> Jeg har ingen anaelse om hvad der er galt.
>
> Har nogem et forslag til afhjælpning (altså udover Linux og Vista

Een af de ting der kan gi' problemer med (at forlade) dvale hos mig er
hvis jeg har tilkoblet en USB enhed - f.eks en trådløs adapter - når
computeren går i dvale. Derfor laver jeg altid en Sikker fjernelse af
hardware, og fjerner USB adapteren før jeg skifter (min bærbar) til
dvale.

Og det hjælper på problemet.

Men se efter om der står noget hjælpsomt i logen:

højreklik Denne computer (i Start)
vælge Adminstrer
vælge Logbog

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-07-08 10:53

per f andersen skrev:
> [...]
> Jeg har ingen anaelse om hvad der er galt.
>
> Har nogem et forslag til afhjælpning (altså udover Linux og Vista

Jeg må indrømme at jeg har opgivet...
Jeg kan hverken få dvale eller standby til at virke tilfredsstillende, og så
jeg fandt jeg et fix på nettet der fjerner muligheden for at vælge standby
eller dvale i 'luk menuen'.
Så installerede jeg Shutter[1] som jeg har indstillet til at slukke
computeren efter en times inaktivitet.

Nok ikke lige den løsning du tænkte på, men det er da stadig en mulighed for
afhjælpning af problemet.

[1] http://www.den4b.com/downloads.php

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...