MS Windows
briani 27239
Login efter installation af SP3
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 17-07-08 16:38

Hej.

Jeg har lige installeret SP3 til WinXP - eller også er det en automatisk
opdatering - i hvert fald skal jeg pludselig logge på før Windows starter.
Det skulle jeg ikke før. Kan man ikke fjerne dette? Jeg har kigget lidt på
brugerkonti, men det ser ikke ud til, at man kan ændre noget dér udover,
_hvordan_ man vil logge på. Jeg vil IKKE logge på!! Hjææælp!

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Blur T

Dato : 17-07-08 16:58

Google er din ven :)

http://support.microsoft.com/kb/315231/da

Mvh,
Blur

Fra : hcma

Dato : 18-07-08 09:03

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugerkonti, men det ser ikke ud til, at man kan ændre noget dér udover,
> _hvordan_ man vil logge på. Jeg vil IKKE logge på!! Hjææælp!

mon ikke dette let skulle klare det;
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48

m v h
HC