MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB harddisk
Fra : Henrik

Dato : 16-07-08 19:27

Hej
Jeg har en WD Mybook og Maxtor ekstern usb disk. Hvis jeg gerne vil
tjekke harddiskene for fejl, hvilke fremgangsmåder findes der på det?
mvh henrik

Fra : Henrik Laursen

Dato : 16-07-08 21:01

Henrik <xxxx@xxx.com> wrote in news:g5lemi$30pb$1@newsbin.cybercity.dk:

> Hej
> Jeg har en WD Mybook og Maxtor ekstern usb disk. Hvis jeg gerne vil
> tjekke harddiskene for fejl, hvilke fremgangsmåder findes der på det?
> mvh henrik

Kig på din WD Mybook: wd_windows_tools/WD/setup.exe

Det er et diagnose værktøj til både harddiske og USB sticks.
Det program er ligeglad med om det er en Western, Maxtor, Seagate eller
noget helt 3de der lige skal ses efter for evt. fejl.
Bare der er noget den kan tjecke, så er den happy

--
Henrik Laursen