Plugins til opera
Fra : Torben Frøberg

Dato : 20-07-01 22:11

Jeg ved ikke om dette er den helt rigtige nyhedsgruppe. Men jeg har fået
meget herfra tidligere.

Jeg har downloadet webbrowseren opera til RedHat 7.1. Og også fået den
indstalleret.
Men jeg kan ikke finde ud af at installere plugins. Såvidt jeg kan se,
skal stien til min plugins ligge i
opera.ini, som jeg også kan finde. Men jeg kan ikke finde ud af, hvad
jeg skal skrive. jeg har prøvet
PLUGIN PATH=<stil til netscapes plugin directory>

Er der nogen, der kan hjælpe ?

På forhånd tak
Torben

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-07-01 22:53

Torben Frøberg wrote:

>CUT

Plugins virker ikke endnu.

Martin.

Fra : Torben Frøberg

Dato : 20-07-01 23:16

Martin Andersen wrote:

> Plugins virker ikke endnu.
>
> Martin.

Tak. Så blev man det klogere. Men hvorfor i h...... skriver man så i
Online help, at der
er mulighed for det (Er det for at være forudseende ?)

Torben

Fra : Torben Frøberg

Dato : 20-07-01 23:19

Torben Frøberg wrote:

> Tak. Så blev man det klogere. Men hvorfor i h...... skriver man så i
> Online help, at der
> er mulighed for det (Er det for at være forudseende ?)

Men bortset fra det synes jeg faktisk den er god.

Torben

Fra : Martin Andersen

Dato : 21-07-01 09:09

Torben Frøberg wrote:

> Tak. Så blev man det klogere. Men hvorfor i h...... skriver man så i
> Online help, at der
> er mulighed for det (Er det for at være forudseende ?)
>
> Torben

Det er nok derfor. De havde planlagt at komme med en ny
version der understøtter netscape plugins og Java, nogle uger
efter Opera 5. Nu sier de at den kommer snart.

Martin.

Fra nyhedsgruppe opera.linux :

"It would seem that a few weeks really means "a few months". Its easily
been around 3 months now, so the question remains.

Is there really going to be netscape style plugin support for
opera? If so, can
you give us an honest date for release, so that people don't buy opera
only to find out "Hey, no plugins?!"

Let's be a little honest here, even if it isn't the norm."

Svar : The answer will almost always be: "We don't know." (hvornår der
kommer en ny version, Martin)

It was a mistake to even give an approximate release date, as one
never knows if one can meet it. Unforeseen problems can push the
release date back.

Best regards,
Håvard K. Moen
Technical Service Consultant
Opera Software <www.opera.com>

Fra : Torben Frøberg

Dato : 21-07-01 10:54

Martin Andersen wrote:

> Det er nok derfor. De havde planlagt at komme med en ny
> version der understøtter netscape plugins og Java, nogle uger
> efter Opera 5. Nu sier de at den kommer snart.
>
> Martin.

Jamen, det vil jeg så vente på. Opera virker utrolig hurtig.