MS Windows
briani 27239
forbindelse til internet :-(
Fra : per.f.andersen@gmail~

Dato : 10-07-08 12:52

Jeg har en stationær og en bærbar PC med winXP og alle opdateringer.
Lige pludselig kan jeg ikke accesse internet fra den stationære (Både
Firefox og IE7), hvilket jeg godt kan fra den bærbare via wifi.
Jge kan godt pinge en ip-adresse!
Jeg har prøvet at reinstallere internetforbindelse, men uden ændring.
Der meldes ikke om fejl.

Jeg har ændret på noget opsætning vedr. wifi i min Linksys wrt54g, men
jeg har prøvet at resette uden det gav pote.

????

mvh per

Fra : Max

Dato : 10-07-08 20:02

Her per

> Jge kan godt pinge en ip-adresse!

Har du læst tråden "Efter XP sikkerheds update: Nul interne" fra igår ?

--
Mvh Max

Fra : per.f.andersen@gmail~

Dato : 10-07-08 13:51

> Har du læst tråden "Efter XP sikkerheds update: Nul interne" fra igår ?
>
> --
> Mvh Max

Nej, men det har jeg nu, og det var det!!
Tak.

mvh per