MS Windows
briani 27239
Adobe Acrobat
Fra : Bo

Dato : 09-07-08 05:25

Adobe Acrobat 9.0 Pro Extended, går ned 1 sek efter at programmet er
åbnet. Har Vista HP 32-bit 1SP og masser af CPU og Ram. Jeg kan
selvfølgelig installere igen - tager 2 timer - når jeg går i seng.
Kender I til problematikken og hvad kan jeg gøre ? vh Bo

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 12:44

On Wed, 9 Jul 2008 04:25:23 -0700 (PDT), Bo <solfranz47@gmail.com>
wrote:

> [...]
>selvfølgelig installere igen - tager 2 timer - når jeg går i seng.
>Kender I til problematikken og hvad kan jeg gøre ? vh Bo

Kendt problem hos Adobe - hent update.

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-07-08 18:24

wrote:

> [...]
>selvfølgelig installere igen - tager 2 timer - når jeg går i seng.
>Kender I til problematikken og hvad kan jeg gøre ? vh Bo

Skift til Foxit Reader.

Den er mindre, hurtigere og smartere.
http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
--
OV1A Jens

Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Fra : Carl Drud

Dato : 09-07-08 18:37

Jens Petersen <jp@c.dk> writes:

> Skift til Foxit Reader.
>
> Den er mindre, hurtigere og smartere.
> http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

Den har næppe de samme funktioner som Acrobat 9.0 Pro Extended.

http://www.adobe.com/dk/products/acrobatproextended/features/

--
Carl

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-07-08 19:02

On Wed, 09 Jul 2008 19:36:56 +0200, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>Den har næppe de samme funktioner som Acrobat 9.0 Pro Extended.

Nej okay, det havde jeg ikke lige set (Pro Ex), men Foxit findes nu
også i en Pro version.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-07-08 19:02

Jens Petersen skrev:

>Skift til Foxit Reader.

Skift til Sumatra

Den er endnu mindre, endda hurtigere og meget smartere end foxit reader.

http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo

Dato : 09-07-08 12:51

On 9 Jul., 20:23, Jens Petersen <j...@c.dk> wrote:

> Skift til Foxit Reader.
>
> Den er mindre, hurtigere og smartere.http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
> --

Det er kun en READER og jeg har brug for Acrobat der kan meget
mere vh Bo

Fra : Bo

Dato : 09-07-08 12:54

On 9 Jul., 21:02, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> Skift til Sumatra
>
> Den er endnu mindre, endda hurtigere og meget smartere end foxit reader.

> [...]

Jeg kan ikke se at den kan PRINTE jpg filer til PDF, som jeg
mest bruger til ex billeder.jpg printes i PDF til vedhæft fil som
E-mail, det fylder langt mindre end jpg Jeg kan komprimere 11 MB
jpg til 1 MB PDF og kvaliteten er stadig OK, det kan ingen andre
programmer gøre. vh Bo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-07-08 19:57

Bo skrev:

>Jeg kan ikke se at den kan PRINTE jpg

Det var mest Jens der skulle skifte

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-07-08 20:19

On 09 Jul 2008 18:57:20 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Det var mest Jens der skulle skifte

Det har jeg ingen grund til, Foxit er indarbejdet her og fungerer
gnidningsløst på min Vistamaskine.

Fra : Max

Dato : 09-07-08 20:06

Hej Bo

> E-mail, det fylder langt mindre end jpg Jeg kan komprimere 11 MB
> jpg til 1 MB PDF og kvaliteten er stadig OK, det kan ingen andre
> programmer gøre. vh Bo

Jo, det kan alle billedbehandlingsprogrammer gøre, den eneste måde
man kan mindske størrelsen på en JPG fil er ved at ændre komprimerings-
graden eller opløsningen og så bliver kvaliten forringet.

--
Mvh Max