Århus Havn
Fra : Søren Pedersen

Dato : 20-07-01 20:50

Hej Gruppe!

Er der nogen af Jer som har erfaring med fiskeri i og lige omkring Århus
havn??

M.V.H.

Daniel

Fra : Kenneth Dexter

Dato : 21-07-01 09:18

Hej Daniel!

Hvis du smutter op til badeanstalten "Den Permanente" ca. 300 m nordfor
denne, ja så kommer du til en stenet bund. Jeg har fanget mange pæne torsk
og en enkelt havørred (mistet flere) netop der. Du skal bruge et ganske alm.
fladfiske-forfang, skift krogene ud til nogle gode rustfrie torskekroge med
modhagere på krogskaftet så sildestykkerne ikke falder af. Tag så ud et par
timer før solopgang og husk at nyde denne når den kommer (det er jo på 1.
parket!). En time efter denne er stået op, er der komplet dødt. Det er
ihvertfald mine erfaringer.

Knæk og bræk til dig

Mvh Kenneth
PS: Husk at maile tilbage om eventuelle fangster
Søren Pedersen <soerenbp@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ja1s5$1tbo$1@news.cybercity.dk...

Fra : Brian Kristoffersen

Dato : 21-07-01 19:37

Hej

Er der også torsk ved Den Permanente nu?

Jeg havde et par gode ture derude omkring jul med mange fine stegetorsk.
Agnen var sild og børsteorm. Jeg synes nu tidspunktet omkring solnedgang og
nogle timer frem er lige så godt, så behøver man heller ikke stå tidligt op,
he, he.

mvh
Brian Kristoffersen

Fra : Kenneth Dexter

Dato : 22-07-01 13:48

Hej Brian!

Jeg flyttede fra Århus i vinters og det kan godt være at der ikke er mange
torsk at finde ved Den Permanente lige nu, det ved jeg ikke, men mine
fangster var godt nok "i den kolde tid" så det lyder sandsynligt at de er
væk nu. Mht tidspunktet, ja så forbliver det vel en smagssag.

Mvh

Kenneth
Brian Kristoffersen <brian-k@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lYj67.95$FO2.13684@news.get2net.dk...