MS Windows
briani 27239
Fejl efter geninstallereing af XP
Fra : Mr. Mox

Dato : 08-07-08 18:09

Jeg håber det er den rette gruppe,ellers å I meget undskylde.

Jeg har forleden dag fortaget en "Fuldstændig gendannelse" af min Packard
Bell computer.

Den virker fint pånær et par enkelte, for mig, uforklarlige småting. Når
jeg starter mit slægtsforkningsprogram BK6 kommer der nogle fejlmeldinger
som jeg sletter ved at klikke på krydset og så virker BK6 fint. Der siges
at jeg mangler: "SmartSoundQuicktracks Plugin.msi" men som sagt
virker BK bagefter?? Was ist los?
Jeg kan ikke forstå hvad BK har at gøre med et Lydprogram ???

Desuden får jeg en fejl når jeg efter at have startet mit Hauppage
"Win2000TV" og vil recorde en TVudsendelse. Derstår :

Create filters CLSID_MainConceptMPEGencoder
Klasssen er ikke registreret (0x80040154)

Jeg kan godt se TV, men altså ikke optage det ????

Desuden er der kommet et program der hedder VADE RETRO som jeg ikke kan se
hvad jeg skal bruge til.

Kan nogen fortælle mig detr er galt?? Jeg har været i Google og forsøgt at
finde forklaringer her og der, men er desværre ikke blevet klogere.

Med venlig hilsen Mr. Mox
..

Fra : Lemon

Dato : 09-07-08 07:25

Mr. Mox wrote:
> [...]
>
> Kan nogen fortælle mig detr er galt?? Jeg har været i Google og forsøgt at
> finde forklaringer her og der, men er desværre ikke blevet klogere.

Har du geninstalleret programmerne, eller bruger du bare de mapper du
havde fra før geninstallering af dit system?

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-07-08 09:28

"Lemon" <lemon@example.com> skrev i en meddelelse

> Har du geninstalleret programmerne, eller bruger du bare de mapper du
> havde fra før geninstallering af dit system?

Jeg har blot brugt den fremgangsmåde der er beskrevet i det
instruktionshæfte der fulgt emd PC'en for ca 2 år siden. Jeg har altså ikke
været ude i det der sorte noget "DOS", hvor man selv skal vide en masse. Kun
valgt : Gendannnelsesprogram- Fuldstændig gendannelse. Og så bagefter
indlæst Office fra en CD og nogen andre som Picasa og Photofiltre har jeg
downloaded. Ikke noget med Vade Retro og de andre sjove navne. De må enten
være kommet ind som virus eller spam "af sig selv". Jeg har i hvert tilfælde
ikke bedt om dem!!!

Jeg har Avast og AdAware + Windows egen Firewall,også TROR jeg ikke jeg
behøver andre??????? Jeg er i hvert tilfælde ikke voldsomt plaget af spam,
måske 1 eller 2 om dagen og det er vel ret rimeligt??

Hilsen og tak fra Mr. Mox

Fra : PA

Dato : 09-07-08 10:07

"Mr. Mox" <moxylius@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen Mr. Mox
> .
>Det er ikke så svært som du gør det til.

VADE RETRO er program der ligger på din instalationsCD.

angående Hauppage mangler du at instalere deres egen mpeg-codecs.
det er ikke nok at instalere win2000tv.

SmartSoundQuicktracks Plugin.msi er også en driver du mangler at
instalere.

MVH Per