hvordan få man
Fra : Niels poulsen

Dato : 07-07-08 12:12

jeg har et problem med netscap 9 og min stavekontrol som kører godt nok
i resten af programmere men hvordan få jeg til og elske min mini Mac i gen
--
http://www.youtube.com/watch?v=HM7Xf7apfhE&feature=user

http://www.youtube.com/watch?v=EZ7KH1hPhs8

http://www.youtube.com/watch?v=w_V-Z1jEEeM&feature=related

http://youtube.com/watch?v=HRXpRA8_dE0

Fra : Michael Knudsen

Dato : 08-07-08 09:29

On Jul 7, 1:11 pm, Niels poulsen <mac@com> wrote:

> jeg har et problem med netscap 9 og min stavekontrol som kører godt nok
> i resten af programmere men hvordan få jeg til og elske min mini Mac i gen

Du bør nok være lidt mere specifik, hvis du vil have et svar her i
gruppen. Af ren og skær nysgerrighed: Hvorfor har du valgt at bruge
Netscape?

--
Michael Knudsen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 08-07-08 17:54

On Mon, 07 Jul 2008 13:11:44 +0200, <Niels poulsen> wrote:
> jeg har et problem med netscap 9 og min stavekontrol som kører godt nok
> i resten af programmere men hvordan få jeg til og elske min mini Mac i gen

netscape er vel i likhet med f.eks firefox ikke et program basert på
cocoa, og dermed vil ikke den systemvide stavekontrollen virke

(men dere er jo heldige som har fått innebygd stavekontroll, i norge må
vi jo fortsatt bruke programmer fra tredjepart).

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Niels poulsen

Dato : 08-07-08 18:49

Tor Einar Samdahl skrev:

> [...]
>
> (men dere er jo heldige som har fått innebygd stavekontroll, i norge må
> vi jo fortsatt bruke programmer fra tredjepart).

Nej man kan vælge dansk så jeg var fortidlig ude,