Problemer med installation af FreeBSD via ~
Fra : Karsten Guldager

Dato : 20-07-01 13:53

Jeg har lidt små-problemer med denne installation:

Installationen går i stå ved "Extracting ports into /usr directory..."
Efter der er overført 375808 bytes, så stopper overførselen, og den står
blot stille og efter 5 minutter kommer der et vindue frem med "Unable to
transfer the ports distribution from ftp://ftp.dk.freebsd.org. Do you
want to try to retrieve it again".
Jeg har prøvet 5 gange nu, men den går hele tiden i stå. Nogen idé til
hvad der kan være galt?

Karsten

Fra : Jesper Skriver

Dato : 21-07-01 22:57

On Fri, 20 Jul 2001 14:52:57 +0200, Karsten Guldager wrote:
> [...]
>want to try to retrieve it again".
>Jeg har prøvet 5 gange nu, men den går hele tiden i stå. Nogen idé til

Det lyder godt nok mærkeligt, hvis du siger nej til ports (kan
altid installeres bagefter) går det så godt ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer