Ledige pladser, Sommerferietur, uge 30
Fra : Lars

Dato : 24-06-08 20:54

Hej!

Nørresundby Sportsdykkerklubs årlige sommertur med Bolette Munkholm går i år
til området omkring Trelleborg/Ystad. Sidste år havde vi en fantastisk tur i
samme område, se billeder via linket nedenfor.

Uge 29 er fyldt op, men vi har 3 ledige pladser i uge 30.

Startdag er lørdag den 19 juli, formodentligt i Ystad (men det kan afhænge
lidt af vind og vejr). Transport i bil fra Nordjylland kan måske arrangeres.

Slutdag er søndag den 27. Juli om morgenen i Nr. Sundby. Vi har folk, som
skal stige af i København og Ystad, så der er lidt fleksibilitet indlagt med
hensyn til hvor man kan stige af. Pris for hele herligheden er circa
3400DKK, incl mad, nitrox og drikkevarer (øl, saftevand, juice, kaffe m.m).
Man forventes at deltage i madlavning, oprydning m.v.

Der dykkes på vrag i 20-40 meters dybde. Sidste år var vi på Ares, Bonita,
Else Martini, Moltke m.fl.

Se billeder fra tidligere års ture på
http://n-s-k.dk/Bestyrelsessider/galleri%2008%2001.htm

Har det interesse, så kan du få yderligere information kan fås hos mig.
Email: lars.veno.jakobsen (at) mail1.stofanet.dk

m.v.h Lars, Nørresundby Sportsdykkerklub.

Fra : Torben

Dato : 25-06-08 15:36

"Lars" <a.b.c@a.c.b> wrote in message
> [...]
> Email: lars.veno.jakobsen (at) mail1.stofanet.dk
>
> m.v.h Lars, Nørresundby Sportsdykkerklub.

Hvormange er i max på sådan en tur ??

-Torben

Fra : Lars

Dato : 25-06-08 20:50

<snip>
> Hvormange er i max på sådan en tur ??
>
> -Torben

<snip>

Skibet har sovepladser til 14 personer. En stor del af de (forlængede)
weekendture, som der findes billeder fra på hjemmesiden, er med 14 personer,
hvilket bestemt ikke er et problem med hensyn til plads.

Til sommerferieture på en hel uge er 10 personer mere passende.

Uge 29 er fyldt op med 9-10 personer. Vi er 7 personer i uge 30 og mangler
altså 3 mere :)

m.v.h Lars