Rødehavet (NYHED Danskejet dykkercenter)
Fra : kontakt@active-sport~

Dato : 24-06-08 04:50

Hej Allesammen

Jeg vil gøre opmærksom på, at jeg d.d. har købt en del af Diamond Sea
Dive Center, www.diamonddivecenter.com i Hurghada.

I den forbindelse kan vi tilbyde Rødehavsture, Dagsdykning i
Rødehavet, Liveaboards og hvad I skulle have lyst til, se evt. mere på
www.dyknu.dk.

Jeg søger samarbejdspartnere til : dykkerkurser, dykkerture, ja, alt
har interese.

Gode tilbud / priser til grupper, klubber, firmaer.

Nye og innovative ideér er meget velkomne, hvad mangler I, når I er på
ferie ?

Yderligere kan der bruges nogen flere hænder, divemastere,
instruktører m.m.

Mvh
Kristian Christiansen
Active-Sport