Vandtemperaturer i Alanya?
Fra : Lars Skov

Dato : 23-06-08 03:11

Hejsa

Er der nogle der har været i vndet (altså ikke i overfladen) for
nyligt i Alanya. Er sgu' lidt i tvivl om det heller 3mm i stedet for
den 5mm jeg har pakket.

Det jeg har kunne finde på nettet siger 25c i overfladen og 19c på 30
meter. Jeg syntes bare ikke at det var så 'koldt' på 30 meter da jeg
var dernede i december 2006 ?!?!

Mvh
Lars Skov

Fra : Jan Birk

Dato : 23-06-08 17:05

Hej,

> Det jeg har kunne finde på nettet siger 25c i overfladen og 19c på 30
> meter. Jeg syntes bare ikke at det var så 'koldt' på 30 meter da jeg
> var dernede i december 2006 ?!?!

Var der for 14. dage siden. Var ikke på 30m, men overfladen var 27c og
mellem 10m og 20m var der 22c. Dykkede i shorty og det var pisse koldt
efter 45 min.

/Jan

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-06-08 12:16

Lars Skov wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogle der har været i vndet (altså ikke i overfladen) for
> nyligt i Alanya. Er sgu' lidt i tvivl om det heller 3mm i stedet for
> den 5mm jeg har pakket.

5 mm, ingen hætte, for 14 dage siden. Jeg havde det fint efter dyk til 17m
dybde, men min kvindelige makker sagde hun frøs lidt da vi skulle op i
båden.

/jim