MS Windows
briani 27239
Hvordan forlænge en demo software (Sony Ve~
Fra : torben

Dato : 03-07-08 18:26

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt flere dage end de 30 dages demo i Vegas Movie
Studio 8.0

Men jeg er ikke klar til at reetablere på ren harddisk endnu før om nogle
dage

Hvordan får jeg flere dage?

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 18:33

torben wrote:
> [...]
> Movie Studio 8.0
>
> Men jeg er ikke klar til at reetablere på ren harddisk endnu før om

ved at købe programmet

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-07-08 20:34

"torben" skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt bruge lidt flere dage end de 30 dages demo i Vegas
> Movie Studio 8.0

Jamen så køber du da bare programmet.....

Hele ideen med de 30 dages prøvetid er jo at du kan afprøve det gratis -
hvis programmet så er noget for dig, så giver du en skærv, så udvikleren
kan få lyst til at gøre programmet endnu bedre.

Jan

Fra : torben

Dato : 04-07-08 01:49

> [...]
> hvis programmet så er noget for dig, så giver du en skærv, så udvikleren
> kan få lyst til at gøre programmet endnu bedre.

I glemte lige faktoren; skal have længere tid til at afprøve programmet i,
30 dage er ikke nok her...!
Jeg kan også lige nævne at jeg er stødt på en fejl i programmet der ikke kan
omgås på nogen måde.
så det er ikke et program jeg vil købe inden jeg har afprøvet det et halv
års tid.
30 dage er sgu alt for fedtet!

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-08 04:30

torben wrote:
> [...]
> ikke kan omgås på nogen måde.
> så det er ikke et program jeg vil købe inden jeg har afprøvet det et

Så prøv at rette henvendelse til opretshaveren vedr.
denne fejl, måske du kunne opnå en rabat fordel
ved fejlrettelsen

Fra : Max

Dato : 04-07-08 06:10

Hej torben

> så det er ikke et program jeg vil købe inden jeg har afprøvet det et
> halv års tid.

Skriv til udvikleren, han er sikkert interesseret i at hjælpe dig.

--
Mvh Max

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 04-07-08 08:00

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan omgås på nogen måde.
> så det er ikke et program jeg vil købe inden jeg har afprøvet det et halv
Har selv hentet selvsamme trial-version, jeg synes 30 dage er helt OK. Hvis
man ikke i den periode kan mærke, at programmet kan det man er ude efter,
tror jeg ikke det er det rigtige program for dig
Jørgen

Fra : torben

Dato : 04-07-08 09:46

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis man ikke i den periode kan mærke, at programmet kan det man er ude
> efter, tror jeg ikke det er det rigtige program for dig
Men jeg skal have en længere periode. For jeg sidder ikke klistret til pc og
møver programmet igennem uafbrudt hver dag i 30 dage.

Så det i andre foreslår med at henvende sig til udvikleren ser ud til at
være en god idé.
Tak for den idé!

Fra : Simon Hansen

Dato : 04-07-08 13:09

torben skrev:

> [...]
> møver programmet igennem uafbrudt hver dag i 30 dage.
>
> Så det i andre foreslår med at henvende sig til udvikleren ser ud til at

Jamen så skal du bare afinstallere det, slette alle registrerings nøgler
som hører til programmet og så installere det igen. Så får du 30 nye dage.

Nu er programmet jo ikke vanvittig dyrt! en lille plovmand så er det dit.

Selv om du ikke sidder klistret til skærmen 24/7 så har du jo fundet ud
af at du gerne vil bruge programmet? så hvorfor ikke bare købe det?

Hilsen
Simon

Fra : _

Dato : 04-07-08 13:40

"Simon Hansen" <xqualdkSLET@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Selv om du ikke sidder klistret til skærmen 24/7 så har du jo fundet ud af
> at du gerne vil bruge programmet? så hvorfor ikke bare købe det?

Det er sgu nok en jyde.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-07-08 00:52

"_" <_akadut@akadut.xx> skrev i meddelelsen

> Det er sgu nok en jyde.

Hov hov jeg er jyde *GG*

Seriøst, så er 30 dage fint nok.
Jeg prøvede trial een dag og så købte jeg den fulde version.

Mvh
Benjamin

Fra : Navn

Dato : 04-07-08 22:24

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der ikke kan omgås på nogen måde.
> så det er ikke et program jeg vil købe inden jeg har afprøvet

så find et andet........

jeg skal leje en bil i en uge, hvordan kan jeg leje den i en
måned.....

Fra : Navn

Dato : 04-07-08 22:23

> [...]
> Vegas Movie Studio 8.0
>
> Men jeg er ikke klar til at reetablere på ren harddisk endnu

muldvareskindet skal luftes

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-07-08 08:19

On Thu, 3 Jul 2008 19:26:05 +0200, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

> [...]
>Studio 8.0
>
>Men jeg er ikke klar til at reetablere på ren harddisk endnu før om nogle

Du geninstallerer din PC og derefter kan du installerer programmet
igen og så er der 30 dage mere, medmindre det er noget med online
registrering så skal du nok over i at have mange email adresser at
skifte imellem.

Alternativt hvis det bare er 30 brugs-dage du total kan nøjes med over
et længere tidsrum, så kunne du lave en virtuel PC/maskine og
manipulerer med dennes ur således at når den er slukket så kører
(tæller) uret ikke.
Det kræver du lige sætter dig ind i hvordan dette er muligt.

Nu er billed/video redigering nok ikke det mest optimale i en virtuel
PC/maskine, men hvis det er et spørgsmål om at afprøve programmets
funktioner fremfor dets preformance går det jo nok ?

/Hans