MS Windows
briani 27239
Hvordan putter man en newsskribent i killf~
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 02-07-08 21:21

I Outlook Express var det ligetil, men jeg kan ikke finde muligheden i
windows mail. er den der? Og hvor er den? Eventuelt, hvad kan man gøre for
at opnå samme effekt?

--

Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : MooreHojer

Dato : 02-07-08 22:03

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
>I Outlook Express var det ligetil, men jeg kan ikke finde muligheden i
>windows mail. er den der? Og hvor er den? Eventuelt, hvad kan man gøre for
>at opnå samme effekt?

Dette er ikke testet, men mit bud vil være at under 'Meddelse' vælger du
'Uønsket email' og tilføjer afsender til listen af blokerede afsendere....

--
MooreHojer

Fra : Jubii

Dato : 03-07-08 13:27

> [...]
>I Outlook Express var det ligetil, men jeg kan ikke finde muligheden i
>windows mail. er den der? Og hvor er den? Eventuelt, hvad kan man gøre for

Siger mail+news gruppen dig ikke noget? Der sidder eksperterne.