MS Windows
briani 27239
Media Player 11 cover-billeder
Fra : Steen F.

Dato : 19-06-08 20:42

Nogen der ved hvordan man skifter billede på en cd inde i Media Player 11 ?
Af en eller anden årsag har jeg fået et Depeche Mode billede på en Anne
Linnet cd, men kan ikke få det ændret.

Mvh Steen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-06-08 21:14

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> wrote in

> Nogen der ved hvordan man skifter billede på en cd inde i Media Player
> 11 ? Af en eller anden årsag har jeg fået et Depeche Mode billede på
> en Anne Linnet cd, men kan ikke få det ændret.

Der skulle være hjælp at hente her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/mediaadvice/0
055.mspx

Fra : Steen F.

Dato : 20-06-08 09:01

Kent Oldhøj wrote:
> Der skulle være hjælp at hente her:
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/mediaadvice/0
> 055.mspx

Mange tak, men gad nok vide om der er forskel på Media Player 11 til XP Home
og XP Pro. Fordi jeg mangler da den mulighed der hedder "Advanced tag
editor" til at ændre billeder. Det er nyeste version af Media Player jeg
kører med.

Mvh Steen

Fra : Steen F.

Dato : 20-06-08 09:12

Steen F. wrote:
> [...]
> XP Home og XP Pro. Fordi jeg mangler da den mulighed der hedder
> "Advanced tag editor" til at ændre billeder. Det er nyeste version af

Eller dvs. jeg kan godt gå ind i "Advanced tag editor" som hedder Avanceret
Koderedigering på dansk.
Men intet er highlighted så jeg kan ikke ændre i noget derinde. Hvorfor skal
det være så besværligt altid hehe...

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 20-06-08 09:31

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
> Af en eller anden årsag har jeg fået et Depeche Mode billede på en Anne

I den mappe hvor musikfilerne ligger, findes en billedfil, er usikker på
navnet, men mener at kunne huske noget med "folder.jpg" (sidder et fremmed
sted lige nu). Denne fil er "coverbilledet" som vises i mediaplayer. Udskift
denne med den korrekte (eller slet den). Enkelt...
...::JMJ::..

Fra : Steen F.

Dato : 20-06-08 09:39

...::JMJ::.. wrote:
> [...]
> fremmed sted lige nu). Denne fil er "coverbilledet" som vises i
> mediaplayer. Udskift denne med den korrekte (eller slet den).

Ja bare det var så nemt. Det har jeg prøvet. Har omdøbt det rigtige billede
til folder.jpg og til AlbumArtSmall.jpg men uden held. Det underlige er, at
Depeche Mode billedet ikke er at finde nogle steder. Der må altså være en
reference der er forkert et sted i Media Player.

Mvh Steen

Fra : Steen F.

Dato : 20-06-08 09:45

Steen F. wrote:
> [...]
> underlige er, at Depeche Mode billedet ikke er at finde nogle steder.
> Der må altså være en reference der er forkert et sted i Media Player.

Men du har ellers ret i, at man kan gøre det på den måde. Det fungerer ved
alle andre end det Anne Linnet album.