MS Windows
briani 27239
Skriftstørrelse i Vista.
Fra : joas

Dato : 18-06-08 22:51

Hej.
Jeg er ny udi Vista og kan ikke finde hvor man ændrer skriftstørrelsen på
skrivebordet osv.
Før kunne man under skærm/egenskaber osv ændre skriftstørrelse til f.eks
125 %

Hvor gøres det i Vista ?

Mvh.
Jonas

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-06-08 07:44

On Wed, 18 Jun 2008 23:50:47 +0200, "joas" <ikke@mail.dk> wrote:

> [...]
>skrivebordet osv.
>Før kunne man under skærm/egenskaber osv ændre skriftstørrelse til f.eks

Højreklik på baggrund og vælg "Personlige indstillinger"
I kilonnen til venstre vælger du "Juster skriftstørrelse (dpi)"

--
OV1A Jens

Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Fra : Per

Dato : 19-06-08 07:58

joas wrote:
> [...]
> skriftstørrelsen på skrivebordet osv.
> Før kunne man under skærm/egenskaber osv ændre skriftstørrelse til

Du kan trykke Ctrl ned samtidig med at du scroller på musen, så ændres
ikonstørrelserne og dermed skriften under ikonerne på Skrivebordet.

Mvh. Per

Fra : Navn

Dato : 19-06-08 08:56

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan trykke Ctrl ned samtidig med at du scroller på musen, så
> ændres ikonstørrelserne og dermed skriften under ikonerne på
> Skrivebordet.
>
> Mvh. Per

hovsa - det var da en fiks detalje - tak for det

Fra : joas

Dato : 19-06-08 18:02

"Navn" <ads@ads.ads> skrev i meddelelsen

> hovsa - det var da en fiks detalje - tak for det

Tak for hjælpen

Vh.
Jonas