MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista med eller uden?
Fra : Hisp

Dato : 09-06-08 17:55

Hejsa,

Jeg skal have købt en Vista Ultimate, men skal man tage den med eller uden
SP1? - I starten hørte man jo at de første versioner af sp 1 var
fejlbehæftede og sådan en udgave vil jeg jo helst holde mig fra.

vh/Henrik

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-06-08 21:00

"Hisp" <hsi@XX.dk> skrev

> Jeg skal have købt en Vista Ultimate, men skal man tage den med eller uden
> SP1? - I starten hørte man jo at de første versioner af sp 1 var
> fejlbehæftede og sådan en udgave vil jeg jo helst holde mig fra.

Jeg har selv Home Premium med SP1. Ingen problemer her.
Måske kan det skyldes at jeg fik min SP1 meget senere end de fleste andre
(for en lille uge siden), og at de værste fejl har været rettet i
mellemtiden.

Fra : -= JF =-

Dato : 09-06-08 21:08

Philip Nunnegaard skrev:

> [...]
> Måske kan det skyldes at jeg fik min SP1 meget senere end de fleste
> andre (for en lille uge siden), og at de værste fejl har været rettet i

Jeg hentede min en dag eller to efter den danske udgivelse, og har
absolut ikke oplevet problemer... Jeg har til gengæld heller ikke
oplevet forbedringer
Også Home Premium.

--
Mvh. John