MS Windows
briani 27239
mangler program til afvikling af DVD film
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 16:17

Hej.

Min søster siger, at hendes ene pc ikke kan afspille DVD film. Der kommer en
fejlmeddelelse om, at der ikke er et program til det.

Kan man finde et - evt. gratis - til at afvikle DVD film med på nettet (og
det kan man jo sikkert....

Kan VLC player det?

mvh

Jesper.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 17:04

Jesper skrev:
> [...]
> fejlmeddelelse om, at der ikke er et program til det.
>
> Kan man finde et - evt. gratis - til at afvikle DVD film med på nettet (og

VLC player var faktisk mit forslag dertil - det fungerer bare rigtig
godt

- michael

Fra : Rado

Dato : 09-06-08 19:23

On Mon, 9 Jun 2008 17:16:34 +0200, "Jesper" <christop at
post1.dknet.dk> wrote:

>Kan man finde et - evt. gratis - til at afvikle DVD film med på nettet (og
>det kan man jo sikkert....

Her er et udmærket et:

http://www.avsmedia.com/DVDPlayer/index.aspx

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Frandsen

Dato : 13-06-08 08:47

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Her er et udmærket et:
>
> http://www.avsmedia.com/DVDPlayer/index.aspx

Bare ikke til 64bit.

Fra : Jesper

Dato : 10-06-08 06:31

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en fejlmeddelelse om, at der ikke er et program til det.
>
> Kan man finde et - evt. gratis - til at afvikle DVD film med på nettet (og

Tak for jeres inputs.

Jeg prøver begge, så kan min søster selv vælge...

mvh

Jesper