Guds undre i dag.
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 20-07-01 10:00

Da mange har spurt om undre i dag og helbredelser kan jeg anbefale at se
www.oplevjesus.dk
Her kan man se lidt om det Gud gør i dag.

Mange kærlige hilsener fra Børge i Viborg.
se ind på www.nydheder.subnet.dk eller www.magazinet.no

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-07-01 11:11

"Børge Højlund Jensen" <migvibor@worldonline.dk> wrote in message
> Da mange har spurt om undre i dag og helbredelser kan jeg anbefale at se
> www.oplevjesus.dk
> Her kan man se lidt om det Gud gør i dag.

Kære Børge, du har misforstået mig.

Jeg tror også på at Jesus gør storer gerninger, under og frelser mennesker i
dag,
jeg har selv oplevet det, da jeg blev frelst for næsten 20 år siden og mange
gange
siden. Jeg var en af de personer først i firserne havde de største
frelseoplevelser at
fortælle her i Danmark og det var før Trosvækkelsens tid med splid og
ballade.

Mirakler, under og tegn behøver ikke at være en spritter/narkoman eller en
syg
der bliver helbredt, det kan være så mange andre ting som f.eks
trosbevægelsens
mange profetier der måske begynder at går i opfyldelse
Det jeg efterlyste var, om trosbevægelsen evangelium bliver stadfæstet af
Gud,
og får trosbevægelsens medlemmer den sejer de proklamere, den økonomiske
fremgang de proklamere, den helbredelse og kraft i deres åndsliv de
proklamere

Erik

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 20-07-01 12:37

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <migvibor@worldonline.dk> wrote in message
> news:CoS57.3234$> >

Jeg tror at gud er den samme om det er i folkekirke elle andre fri kirker og
stadfæster ordret med tegn og undere.

Prøv at læse blade som udfordringen og kbc nyt og andre lige blade og se
hvad gud gør i dag.
Jeg er forresten blevet fri fra trang til porno ag Gud ved forbøn ved en
såkaldt tros prædikant.

Fra : Live4Him

Dato : 20-07-01 13:04

"Børge Højlund Jensen" <migvibor@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at læse blade som udfordringen og kbc nyt og andre lige blade og se
> hvad gud gør i dag.
~~~~~~~~~~
Ja, hvad *Gud* gør, ikke mennesker eller trossamfund. Vinden blæser hvorhen
den vil, siger Jesus.

> Jeg er forresten blevet fri fra trang til porno ag Gud ved forbøn ved en
> såkaldt tros prædikant.
~~~~~~~~~~~~
Så er det trosprædikanten der skal have æren, eller er det Gud ? Desuden
hører man om mange "befrielser" i trosforkynder sammenhæng, mennesker der er
blevet fri fra alt muligt, lige her og nu. Jeg tror bare det kan bedrage
lidt for man hører jo aldrig når folk falder tilbage igen eller hvis
"befrielsen" slet ikke var en befrielse men kun en kortvarig pause.

Personligt tror jeg ikke meget på disse en-gang-for-alle befrielser, jeg
tror mere at kristenlivet er en livslang proces og Helliggørelsen varer
livet ud.

jørgen.

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-07-01 13:02

> [...]
>
> "Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at gud er den samme om det er i folkekirke elle andre fri kirker

Tak Børge, sov du kun sødt under gudtjenersterne og glem virkeligheden alle
ting er jo så godt i de øjne der blunder sødt.

Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-07-01 11:46

"Børge Højlund Jensen" <migvibor@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Da mange har spurt om undre i dag og helbredelser
> kan jeg anbefale at se www.oplevjesus.dk
> Her kan man se lidt om det Gud gør i dag.

Uden at det skal have nogen som helst sammenhæng med det link, Børge
henviste til, vil jeg i henvise til Matt. 7, 21-27. Den er god at have
med i sine overvejelser, når der tales om åndsmanifestationer og
helbredelser mere eller mindre anmass [stavning ?].

"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Hvordan blive retfærdig: - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-023.htm
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-01 16:39

"Børge Højlund Jensen" <migvibor@worldonline.dk> wrote in message
> Da mange har spurt om undre i dag og helbredelser kan jeg anbefale at se
> www.oplevjesus.dk
> Her kan man se lidt om det Gud gør i dag.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hvor er det pragtfuldt at se de unge vende sig til Herren!)
Og hvor er det skønt at Herren bruger de unge så effektivt når de kaster sig
ud i Hans begejstring!
Dejlig side!)) Åh Herre Jesus, lad os mærke den første kærlighed til dig
blomstre i vore hjerter igen!
Lad os fyldes af din Ånd og falde i henrykkelse! Lad din glæde brede sig i
vore omgangskreds!

Kærlig hilsen
Jens

Fra : Live4Him

Dato : 20-07-01 18:18

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det pragtfuldt at se de unge vende sig til Herren!)
> Og hvor er det skønt at Herren bruger de unge så effektivt når de kaster
> [...]
~~~~~~~~~~~~
Og hvad så med de som ikke bliver helbredt, hvor skal de gå hen ? De som
savner omsorg, venner og fællesskab, men bare får at vide de skal tro mere,
så de også kan blive en del af de vellykkede kristnes forsamling.

Hvor er der en website for de kristne som føler sig mislykkede, ensomme og
udenfor ?

jørgen.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 20-07-01 18:49

d. 20/07/01 19:18 skrev Live4Him på au_536@lite.dk i artiklen
3b5867e0$0$290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvor er der en website for de kristne som føler sig mislykkede, ensomme og
> udenfor ?

Godt spørgsmål. Måske http://www.kristenkontakt.dk/ eller
http://www.giraffen.dk/ (har en chat)

Med venlig hilsen