/ Forside / Teknologi / Netværk / TCP/IP / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
TCP/IP
#NavnPoint
Per.Frede.. 4668
BjarneD 4017
severino 2804
pallebhan.. 1680
EXTERMINA.. 1525
xou 1455
strarup 1430
Manse9933 1419
o.v.n. 1400
10  Fijala 1204
Hjælp til Interjak 300 router søges
Fra : Ukendt


Dato : 27-06-08 19:51

Hej

Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
"tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?

Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

--
Venligst
Lasse K.


 
 
Asbjorn Hojmark (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 27-06-08 20:01

On Fri, 27 Jun 2008 20:51:23 +0200, "Lasse K." <lasse> wrote:

> Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
> finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
> "tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?

Så vidt jeg husker, er der en reset-knap i siden af den, inde bag et
af hullerne.

-A
--
Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon Postel
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Ukendt (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-06-08 20:53


"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i meddelelsen
news:36ea645p82cb04qdadnq74nolujs73v7am@hojmark.net...
> On Fri, 27 Jun 2008 20:51:23 +0200, "Lasse K." <lasse> wrote:
>
>> Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke
>> kan
>> finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
>> "tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?
>
> Så vidt jeg husker, er der en reset-knap i siden af den, inde bag et
> af hullerne.
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
> Postel
> Links : http://www.hojmark.net/
> FAQ : http://www.net-faq.dk/

Ok, det vil jeg lige tjekke ud! Tak for oplysningen


Sørensen (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Sørensen


Dato : 27-06-08 21:13


"Lasse K> skrev >
> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.
>
>
Nej har du nu læst ALT hvad google kan finde ?? søgning på:
interjak+300+reset

FORGOTTEN PASSWORD OR UNUSABLE CONFIGURATION

If you forget the administrator name and/or password, or if you make
erroneous

configuration changes that prevent you from accessing the InterJak Web
Manager,

you can use the "Recovery" button to force the InterJak into a recovery
state from

which you can reset the entire configuration.

See "Operational and Recovery Image" on page 285.



285:

?? Manually:

This is achieved through the "Recovery" button as described below.

In all of these cases, the recovery image will be started and you will be
notified on

the Web Manager login page that the InterJak is running the recovery image.
But

there are subtle differences between the results of these three methods.

If the recovery image was started because of a software load failure or
through the

Web Manager:

?? You must log on to the Web Manager using the administrator name and

password configured in the InterJak.

?? The firewall will be active.

?? You will be able to transfer a new operational software image to the
InterJak.

If the recovery image is activated manually through the "Recovery" button:

?? You must log on to the Web Manager using the default administrator name
and

password:

Name: administrator

Password: AaBbCcDdEe

?? The firewall will not be active.

?? You will be able to transfer a new operational software image to the
InterJak.

?? You will be able to reset the configuration file to its default value.

NOTE This will not affect the user database configured in the InterJak.

In order to activate the "Recovery" button you must:

1 Unplug power from the InterJak.

2 Press the "Recovery" button located on the rear side of the InterJak.

3 While keeping the "Recovery" button pressed in, reapply power to the
InterJak.

4 Release the "Recovery" button.



osv osv.......................



vh.

Sørensen



Leo Jørgensen (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Leo Jørgensen


Dato : 27-06-08 21:27

Og for os der bare ikke viste hvad det var og hvordan den ser ud, står der
noget på Dansk her om den

http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=273

Jeg ved naturligvis ikke om den er magen med den du har stående Lasse K.
Men det er da et forsøg værd.

Hygge
Leo



Ukendt (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-06-08 07:41


"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i meddelelsen
news:48654cfe$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Og for os der bare ikke viste hvad det var og hvordan den ser ud, står der
> noget på Dansk her om den
>
> http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=273
>
> Jeg ved naturligvis ikke om den er magen med den du har stående Lasse K.
> Men det er da et forsøg værd.
>
> Hygge
> Leo
Jo, det er den. Tak for linket


Ukendt (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-06-08 07:40


"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
news:486549a3$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lasse K> skrev >
>> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
>> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.
>>
>>
> Nej har du nu læst ALT hvad google kan finde ?? søgning på:
> interjak+300+reset
>
> FORGOTTEN PASSWORD OR UNUSABLE CONFIGURATION
>
> If you forget the administrator name and/or password, or if you make
> erroneous
>
> configuration changes that prevent you from accessing the InterJak Web
> Manager,
>
> you can use the "Recovery" button to force the InterJak into a recovery
> state from
>
> which you can reset the entire configuration.
>
> See "Operational and Recovery Image" on page 285.
>
>
>
> 285:
>
> ?? Manually:
>
> This is achieved through the "Recovery" button as described below.
>
> In all of these cases, the recovery image will be started and you will be
> notified on
>
> the Web Manager login page that the InterJak is running the recovery
> image. But
>
> there are subtle differences between the results of these three methods.
>
> If the recovery image was started because of a software load failure or
> through the
>
> Web Manager:
>
> ?? You must log on to the Web Manager using the administrator name and
>
> password configured in the InterJak.
>
> ?? The firewall will be active.
>
> ?? You will be able to transfer a new operational software image to the
> InterJak.
>
> If the recovery image is activated manually through the "Recovery" button:
>
> ?? You must log on to the Web Manager using the default administrator name
> and
>
> password:
>
> Name: administrator
>
> Password: AaBbCcDdEe
>
> ?? The firewall will not be active.
>
> ?? You will be able to transfer a new operational software image to the
> InterJak.
>
> ?? You will be able to reset the configuration file to its default value.
>
> NOTE This will not affect the user database configured in the InterJak.
>
> In order to activate the "Recovery" button you must:
>
> 1 Unplug power from the InterJak.
>
> 2 Press the "Recovery" button located on the rear side of the InterJak.
>
> 3 While keeping the "Recovery" button pressed in, reapply power to the
> InterJak.
>
> 4 Release the "Recovery" button.
>
>
>
> osv osv.......................
>
>
>
> vh.
>
> Sørensen
>
Hey tak for info. Sådan! Det kunne jeg ikke finde. Havde bare søgt på
navnet. Mange tak


Per (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 28-06-08 09:53

Lasse K. <lasse> wrote:

> Hej
>
> Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
> finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
> "tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?
>
> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

HEj Lasse
Jeg har en reference manual til den hvis du er interesseret..

Send mig din mail og jeg vil sende den til dig..
Min mail er : boll snabel a image dot dk

Fredsommeligst
Per

Ukendt (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-06-08 08:20


"Per" <Plop-boll@image.dk> skrev i meddelelsen
news:1ij8rg2.nifu0b4odbk0N%Plop-boll@image.dk...
> Lasse K. <lasse> wrote:
>
>> Hej
>>
>> Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke
>> kan
>> finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
>> "tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?
>>
>> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
>> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.
>
> HEj Lasse
> Jeg har en reference manual til den hvis du er interesseret..
>
> Send mig din mail og jeg vil sende den til dig..
> Min mail er : boll snabel a image dot dk
>
> Fredsommeligst
> Per

Hej Per.
Jeg har sendt dig en mail.
På forhånd mange tak

venligst Lasse K.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408918
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste