Optimerede builds af Firefox 3 (Intel og G~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 24-06-08 13:56

Hep,

I går faldt jeg over nogle optimerede builds af Firefox 3 til hhv. Intel
og G5. http://www.beatnikpad.com/archives/2008/06/18/firefox3

Jeg har ikke en G5 maskine, men Intel builden virker (læs: min oplevelse
er) væsentligt hurtigere end den oficielle build fra Mozilla.

Frigivelsen af Firefox 3 har ikke fået meget omtale i gruppen, så jeg
ved ikke, for hvor mange det er relevant. Hvis man bruger Firefox, synes
jeg klart det er værd at tjekke ud.

Firefox 3 er i sig selv en del sjovere end 2.x, men de her builds er
virkelige 'snappy' ... som Jobs nok ville sige det.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-06-08 17:32

Peter Farsinsen skrev den 24-06-2008 14:56:

> Firefox 3 er i sig selv en del sjovere end 2.x, men de her builds er
> virkelige 'snappy' ... som Jobs nok ville sige det.

Bare de ikke siger "Boom!" Det er sårn en kedelig fornemmelse når
vinduet bare - puf - forsvinder.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 24-06-08 17:39

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Bare de ikke siger "Boom!" Det er sårn en kedelig fornemmelse når
> vinduet bare - puf - forsvinder.

Nu har jeg under 24 timers erfaring med denne version, men den er ikke
crashet endnu - det gør den officielle build ellers gerne mindst en gang
om dagen :( Der er naturligvis ingen magi i den her build, så det må jo
ske på et eller andet tidspunkt...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk