Turbo 3G
Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 22-06-08 03:28

Hvis jeg køber et af de her mobil bredbånds modem som Huawei e220 - og
jeg sætter mit simkort fra bibob i modemet, vil jeg så fange turbo 3G
( 3Mbit ) nettet ? Eller skal man have et abb. til ca 300 kr. med
seperat sim kort ? Jeg har en 3G mobil telefon og en mac som fint
fanger 3G nettet - men det ville være bedre med Turbo 3G.

Nils

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-06-08 11:38

On 2008-06-22 11:27:38 +0200, nilsba@gmail.com said:

> [...]
> seperat sim kort ? Jeg har en 3G mobil telefon og en mac som fint
> fanger 3G nettet - men det ville være bedre med Turbo 3G.

Du skal nok spørge Sonofon om de har åbnet HSDPA for tele abbonenter og
når du er igang bør du spørge hvad MB prisen er.

Der er en rigtigt god grund til at du skal betale 299,- for et abbonement.

--
I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 22-06-08 05:49

On 22 Jun., 12:38, J.K.Arning <jesper.arn...@gmail.com> wrote:

> [...]
> I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
> says they have to work a lot harder when I'm around.

Jeg har fundet ud af det - det kan man godt..

MB prisen er 1 kr pr. mb hos bibob. Der er jo ingen grund til at købe
et dyrt abb. til 300 kr. når jeg kun skal have macen med ud en 4 - 5
gange om mdr.

Nils

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-06-08 12:54

nilsba@gmail.com skrev:

> [...]
>
> MB prisen er 1 kr pr. mb hos bibob. Der er jo ingen grund til at købe
> et dyrt abb. til 300 kr. når jeg kun skal have macen med ud en 4 - 5

Jeg har sådan et modem fra 3, som er låst op, og jeg har også smidt et
Bibob simkort i.

Den snurrer fint der udaf, med en ca. 1,5.2,0 mbit.

Det synes jeg er helt fino.

Og med god MB pris

// Kim

Fra : N/A

Dato : 22-06-08 14:32

Fra : N/A

Dato : 22-06-08 12:54

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 22-06-08 06:12

On 22 Jun., 13:53, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:

> [...]
> Bibob simkort i.
>
> Den snurrer fint der udaf, med en ca. 1,5.2,0 mbit.

Må man spørge hvordan du har fået låst det op - det bliver det næste
problem ??

nils

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-06-08 14:32

nilsba@gmail.com skrev:

> Må man spørge hvordan du har fået låst det op - det bliver det næste
> problem ??

Det var ikke noget problem....

Jeg havde udestået "min karantæne"...

Jeg havde haft det i 6 mdr. og betalt 299,-.

Modemmet var jo mit fra start, så de SKAL låse det op, når jeg er sat fri.

Så det blev sendt til 3, som unlockede, og sendte det retur.

Om det var låst inden, aner jeg ikke, men det antager jeg.

Mvh

Kim

Fra : N/A

Dato : 24-06-08 18:44

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 23-06-08 00:17

On 22 Jun., 15:32, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:

> [...]
>
> Så det blev sendt til 3, som unlockede, og sendte det retur.
>
> Om det var låst inden, aner jeg ikke, men det antager jeg.

Tak Kim,

Fint at vide det funker, det kan jo være jeg må skrive til dig hvis
jeg ikke kan finde ud af at sætte den op. men nu vil jeg bruge noget
tid på at se efter en ikke simlåst brugt, det lader til at ind til
videre kun er mobil selskaberne der kan låse dem op. Telemore sælger
den ikke simlåst for ca. en 1000 kr.

vh....... Nils

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-06-08 18:44

nilsba@gmail.com skrev:

> [...]
> tid på at se efter en ikke simlåst brugt, det lader til at ind til
> videre kun er mobil selskaberne der kan låse dem op. Telemore sælger

Du kommer bare an, hvos jeg kan hjælpe...

// Kim