M-Audio firewire - nogle der kan få
Fra : Franz Berliner

Dato : 16-06-08 18:02

M-Audio har laaaaaaaaaaaaaangt om længe udsendt en driver til deres
Firewire 1814 interface til OS X Leopard.

Glæden var stor da jeg opdagede det, men knap så stor da jeg opdagede at
skidtet stadig bare ikke virker.

Er der nogle her i gruppen med et M-audio Firewire series lydkort, eller
én som kender én et sted i verden, der har fået det til at virke, og som
ved hvordan?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-06-08 05:26

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogle her i gruppen med et M-audio Firewire series lydkort, eller
> én som kender én et sted i verden, der har fået det til at virke, og som

Jeg bruger en (beta?) driver fra M-Audio til mit Firewire Audiophile.
Det spiller fint. Hvordan: Fulgte de alm. installationsrutiner, så
desværre kan jeg nok ikke give dig konkret råd, beklager.
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-08 23:07

On 2008-06-17 06:25:38 +0200, martinx@yzammentorp.org (Martin Ammentorp) said:

> Jeg bruger en (beta?) driver fra M-Audio til mit Firewire Audiophile.
> Det spiller fint. Hvordan: Fulgte de alm. installationsrutiner, så
> desværre kan jeg nok ikke give dig konkret råd, beklager.

Et bud herfra er at der måske ?? ligger et par prefs fra din gamle (
ikke fungerende installation) der driller..
find prefs, fjern, og instaler igen ?
De har "helt sikkert" ikke sendt en driver ud, der slet ikke virker..!?

Fra : Anders Krøyer

Dato : 02-07-08 11:28

In article <485835a4$0$90265$14726298@news.sunsite.dk>, ecozyz wrote:

> [...]

Har du prøvet at installere den firewire driver til lydkort der ligger i
developer tools, jeg fik et behringer interface der ikke virkede til at
køre på denne måde, så måske??

Anders

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-07-08 13:21

Anders Krøyer wrote:

> Har du prøvet at installere den firewire driver til lydkort der ligger i
> developer tools, jeg fik et behringer interface der ikke virkede til at
> køre på denne måde, så måske??

Hvilken behringer er det? - Iflg. Behringers hjemmeside - og mine
erfaringer med Behringer, - bruger de Apple CoreAudio Extensions og
behøver derfor ikke egne drivere... - Jeg har en FControl selv, og det
virker out-of-the-box på alle OS X og på Os 8.6-9.2.2...

mvh. Erik Richard

Fra : Franz Berliner

Dato : 02-07-08 17:24

Anders Krøyer <bassballs@antispam.mac.com> wrote:

> Har du prøvet at installere den firewire driver til lydkort der ligger i
> developer tools, jeg fik et behringer interface der ikke virkede til at
> køre på denne måde, så måske??

Hejsa

Jeg har fået det til at virke nu med nyeste driver. Jeg nukede alt
M-audio fra maskinen. Installerede igen. Åbnede M-audio kontrolpanelet
ændrede samplerate ned og op igen og så spillede det.... endelig Det
har ikke kunnet bruges på maskinen et halvt års tid.

--
Franz : http://www.berliner.dk