Værre end narko ;o)
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 14-06-08 21:25

Hej,

Efter jeg har haft utallige problemer med mine mac produkter, har jeg
(fordi jeg måtte have noget der virkede hele tiden) solgt alt apple og
fået en wintendo igen. Det virker upåklageligt og alt spiller som det
skal. Har ikke haft et eneste problem faktisk. Nok om PC.

Dog må jeg nævne, at jeg hele tiden tænker på hvor legende let det er at
navigere på en mac, og hvor meget jeg savner CSSEDIT - og det er RIGTIG
meget! Det er nærmest umuligt at skrive CSS når man først har prøvet
CSSEDIT! Ja det er nærmest som narko

Jeg kan se på det hele, at jeg ikke rigtig kan leve uden en mac, så jeg
ville høre om der skulle være en sjæl blandt Jer som havde noget gammel
HW stående som kunne være billig til salg til en fattig studerende. Det
eneste krav jeg har er at maskinen kan køre OS X 10.4+ og dermed CSS. Og
gerne med mulighed for at kunne smide et wifi kort i. Havde tænkt på
noget gammel G4 eller lign. eller måske en af de første Mac mini.

Jeg har overvejet en fin ny lille mac mini (kan fås til små 3800kr med
studierabat kan jeg se), men jeg har ikke pengene til sådan en lige nu,
så hvis nogen af Jer har noget stående som er billigt til salg, så sig
endelig til.

Jeg kan kontaktes på thomas snavel-a mayfly.dk og kører gerne efter det.

På forhånd tak

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk

Fra : Villy Erichsen

Dato : 15-06-08 06:22

In article <4854291a$0$90272$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas
Schreiber <byt_med_mit_fornavn@mayfly.dk> wrote:

> [...]
> gerne med mulighed for at kunne smide et wifi kort i. Havde tænkt på
> noget gammel G4 eller lign. eller måske en af de første Mac mini.

http://mediamac.comon.dk/index.php/market

Her skulle der være mulighed for at finde noget.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-06-08 07:02

Villy Erichsen wrote:

> http://mediamac.comon.dk/index.php/market
>
> Her skulle der være mulighed for at finde noget.

Tja, de fleste tror deres HW er guld værd og sætter priserne derefter på
mediamac.

mvh
Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 15-06-08 08:02

Thomas Schreiber <byt_med_mit_fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Tja, de fleste tror deres HW er guld værd og sætter priserne derefter på
> [...]

Thomas - jeg sender dig en mail.

M.