mobiltelfoner som apple
Fra : Niels poulsen

Dato : 13-06-08 11:16

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-06-08 11:38

<http://www.apple.com/macosx/features/isync/>

Fra : Niels poulsen

Dato : 13-06-08 11:42

Thomas von Hassel skrev:

> <http://www.apple.com/macosx/features/isync/>

TAK Thomas nu kan jeg vægle en mobil efter listen endnu en gang TAK

--
http://www.youtube.com/watch?v=HM7Xf7apfhE&feature=user

http://www.youtube.com/watch?v=EZ7KH1hPhs8

http://www.youtube.com/watch?v=w_V-Z1jEEeM&feature=related

http://youtube.com/watch?v=HRXpRA8_dE0

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 13-06-08 13:45

Niels poulsen wrote:

> TAK Thomas nu kan jeg vægle en mobil efter listen endnu en gang TAK

Du kan altså også vælge add on programmer som udvider mulighederne.

Fx. markspace missing sync for [palm|windows|blackberry]

JonB

Fra : Michael Holm

Dato : 13-06-08 14:27

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> Du kan altså også vælge add on programmer som udvider mulighederne.
>
> Fx. markspace missing sync for [palm|windows|blackberry]
>

> JonB

W880i
<http://www.jonathansblog.net/sony_ericsson_w880i_isync_plugin_mac_os_x_
apple>

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Niels poulsen

Dato : 14-06-08 10:28

Michael Holm skrev:

> W880i
> <http://www.jonathansblog.net/sony_ericsson_w880i_isync_plugin_mac_os_x_
> apple>

Det det hele drejer sig om er at jeg har fået købt en ny mobiltelefon
T280i den kan jeg ikke få til og spille sammen med min Macog det ville
jeg gerne.!!

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 14-06-08 15:32

On Sat, 14 Jun 2008 11:28:12 +0200, <Niels poulsen> wrote:
> Det det hele drejer sig om er at jeg har fået købt en ny mobiltelefon
> T280i den kan jeg ikke få til og spille sammen med min Macog det ville
> jeg gerne.!!

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29029&vid=498550

kanskje

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Niels poulsen

Dato : 14-06-08 16:05

Tor Einar Samdahl skrev:

> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29029&vid=498550
>
> kanskje

Det har jef prøvet men det virker ikke

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 14-06-08 17:18

On Sat, 14 Jun 2008 17:05:09 +0200, <Niels poulsen> wrote:

> Det har jef prøvet men det virker ikke

du betalte 10 euro og det fungerer ikke? Da har du vel muligheten å
kontakte support hos novamedia.

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-06-08 10:33

Tor Einar Samdahl skrev:

> du betalte 10 euro og det fungerer ikke? Da har du vel muligheten å
> kontakte support hos novamedia.

ja Jeg har betalt 10 euro men jeg har ikke kontakte novamedia. for dig
at er ikke er særlig god til fremmesprog

Fra : Per Rønne

Dato : 13-06-08 15:38

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> TAK Thomas nu kan jeg vægle en mobil efter listen endnu en gang TAK

iPhone 3G kommer ellers om knap en måned her til landet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-06-08 17:36

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> iPhone 3G kommer ellers om knap en måned her til landet ...

klart ... men det bliver ikke en billig løsning, og hvis du bare har
brug for en telefon er en iPhone frygtelig overkill ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 13-06-08 18:38

> klart ... men det bliver ikke en billig løsning, og hvis du bare har
> brug for en telefon er en iPhone frygtelig overkill ...

Har man bare brug for en telefon burde man vel kunne få en for en
halvtredser - efterhånden.

Jeg bruger mere min som kalender, regnemaskine og kontaktdatabase end
jeg bruger den som telefon.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk