Ny strømforsyning til 2x2,66 mac pro??
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 21:12

Min ellers fine mac pro 2x 2,66 har fået for meget strøm.
Så meget at der stod lidt ild og andet ud af strømforsyningen..
Så jeg skal have en ny!
Nogle der ved om man kan finde dem nye ( dyre/billige)
eller er det smartere ( fordi de er meget dyre) at købe dem brugt?

Tom

PS
har tjekket mac pro historie, og mener/tror at den er købt i december
2006, og dermed er den første 2x2,66 ??

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-06-08 21:47

<ecozyz> wrote:

> [...]
> Nogle der ved om man kan finde dem nye ( dyre/billige)
> eller er det smartere ( fordi de er meget dyre) at købe dem brugt?

du får nok svært ved at finde dem "brugt" ... og da Apple gerne vil
holde styr på reservedele er nye nok heller ikke nemme at få fat på ..
ikke herhjemme ihvertfald ... du skal nok over atlanten en tur ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-06-08 23:58

> du får nok svært ved at finde dem "brugt" ... og da Apple gerne vil
> holde styr på reservedele er nye nok heller ikke nemme at få fat på ..
> ikke herhjemme ihvertfald ... du skal nok over atlanten en tur ...

Der er også et rigtig godt firma i England. Så slipper man for alt det
bøvl med told og moms. Desværre synes jeg ikke, jeg kan finde noget om
Mac Pro hos dem. Måske kan man skrive til dem og spørge.

<http://www.applemacparts.co.uk/store/index.php>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 00:24

On 2008-06-10 22:46:35 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> [...]
> holde styr på reservedele er nye nok heller ikke nemme at få fat på ..
> ikke herhjemme ihvertfald ... du skal nok over atlanten en tur ...

tjekkede US, og det her
http://www.welovemacs.com/6614001.html
ligner den rigtige..

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-08 00:39

ecozyz wrote:

> tjekkede US, og det her
> http://www.welovemacs.com/6614001.html
> ligner den rigtige..

Ups! - Det var da surt, men hvis det er pga. EL-nettet, så det kan
betegnes som en kortslutning, vil de fleste forsikringsselskaber dække.
så prøv at kontakte dit forsikringsselskab med opl. og spørg dem,
hvordan du skal forholde dig. - Det kan jo også have taget andet med sig
i faldet så at sige....

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 12:52

On 2008-06-11 01:39:19 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> så prøv at kontakte dit forsikringsselskab med opl. og spørg dem,
> hvordan du skal forholde dig. - Det kan jo også have taget andet med si

er ikke forsikret..
Ellers en god ide, da der faktisk røg( bogstaveligt og mere) en del ting..
Til gengæld har jeg fundet fejlen og rettet den..