Færre punkter i en kurve
Fra : Martin

Dato : 19-07-01 16:53

Hej
Det irreterer mig utrolig meget, at når jeg har tegnet en kurve med pentool,
og senere skal rette i den, har flash selv indlagt en halv snes punkter. Er
der en måde hvorpå man kan få programmet il at undlade denne funktion?

/Martin

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 21-07-01 18:09

Modify>Optimize... Fjerner unødige punkter

Selv bruger jeg kun linjeværktøjet til at tegne med, jeg laver tegningerne
med lige streger og retter dem til med den sorte cursor bagefter, på den
måde har jeg fuld kontrol over punkterne.