/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Originale reservedele mm. til forskellige ~
Fra : Dak


Dato : 19-06-08 14:20

Hvis i står og mangler varenr på en bestemt ting så kig evt her:

www.onlineparts.dk

Stødte sjovt nok først på den her i dag men kan da se at jeg skulle havde
besøgt den noget før. Kunne så være at jeg ville havde nået at få min
formstøbte benzinslange inden min ferie.


---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"





 
 
Jesper.Scheel.Bech@g~ (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~


Dato : 19-06-08 13:23

Kanon Dak - tak for tippet!

Hvordan går det iøvrigt med din "kaburatorhistorie"?

Mvh Jesper

CBR 600 F3 '98

On 19 Jun., 15:20, "Dak" <dak_nFJERNE...@hotmail.com> wrote:
> Hvis i står og mangler varenr på en bestemt ting så kig evt her:
>
> www.onlineparts.dk
>
> Stødte sjovt nok først på den her i dag men kan da se at jeg skulle havde
> besøgt den noget før. Kunne så være at jeg ville havde nået at få min
> formstøbte benzinslange inden min ferie.
>
> ---
> Dak
> "Honda CBR600F3 '96"
> "ex-Suzuki GS500Ev"


Dak (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Dak


Dato : 19-06-08 21:47

>Hvordan går det iøvrigt med din "kaburatorhistorie"?

Den er på standby indtil min ferie er ovre. Enten skal vi prøve mindre dyser
eller også en hel åben udstødning. Lige nu kører den ok men har problemer
med at starte op kold og med choker på.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"



Armand (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-06-08 01:08

Dak skrev:
>> Hvordan går det iøvrigt med din "kaburatorhistorie"?
>
> Den er på standby indtil min ferie er ovre. Enten skal vi prøve mindre dyser
> eller også en hel åben udstødning. Lige nu kører den ok men har problemer
> med at starte op kold og med choker på.
>
Fingrene 100% fra gassen!?

--
Armand.

Orla Pedersen (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Orla Pedersen


Dato : 20-06-08 07:08

Armand wrote:

> Dak skrev:
>>> Hvordan går det iøvrigt med din "kaburatorhistorie"?
>>
>> Den er på standby indtil min ferie er ovre. Enten skal vi prøve mindre
dyser
>> eller også en hel åben udstødning. Lige nu kører den ok men har problemer
>> med at starte op kold og med choker på.
>>
> Fingrene 100% fra gassen!?

Nemlig, og under ingen omstændigeheder har (hoved)dyser noget med start at
gøre. Mon ikke en almindelig servicering/rensning løser problemet.

I øvrigt kan jeg undres over, at man ikke bringer det mest elementære på
plads _før_ at der startes på "ombygninger"

mvh
Orla


Torben Scheel (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 20-06-08 07:30

Orla Pedersen wrote:

> I øvrigt kan jeg undres over, at man ikke bringer det mest elementære på
> plads _før_ at der startes på "ombygninger"
>
Jeg kan ikke. Carbonpotter er sexede - velfungerende originalt er
kedeligt. Boys will be boys

--
vh
Torben
Der i øvrigt kan høre når Yamaha Center Hillerød tester dysning nede på
Herredsvejen - for dælen hvor den de testede i går skød under påløb..

Armand (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-06-08 13:26

Orla Pedersen skrev:
> Armand wrote:
>
>> Dak skrev:
>>>> Hvordan går det iøvrigt med din "kaburatorhistorie"?
>>>
>>> Den er på standby indtil min ferie er ovre. Enten skal vi prøve mindre
> dyser
>>> eller også en hel åben udstødning. Lige nu kører den ok men har
>>> problemer med at starte op kold og med choker på.
>>>
>> Fingrene 100% fra gassen!?
>
> Nemlig, og under ingen omstændigeheder har (hoved)dyser noget med start
> at gøre......
>
Jup! Klasseeksemplet fra det lokale RR-projekt er totaggerne, som næste
alle kæmper med at slå igang (á skubbe) ved kold motor: Jo mindre
startvillig motoren er, desto mere gas giver folk uværgeligt - Og så
sker der slet ikke noget
Men på samme måde er der også en af projektets efterhånden mest
forekommende CBR125'ere som ikke magter at starte v.h.a. selvstarteren,
og dén er næsten en umulighed at hjælpe med at skubbe igang: Rødderne
giver helt ubevidst gas idet de kobler til, hvorved at
"plæneklipper-motoren" kun giver ét host og melder "om'er"!
Bedste mulighed er at tvinge forekommende unge menneske til at holde
højre hånd på bremse-reservoiret og først røre gasgrebet når motoren
tydeligt tøffer afsted med igangsætnings-hastigheden - Men også dér er
der problemer: For voldsom gasgivning, for at komme ud af røret, drukner
ligeledes motoren - - - Og så er det at man finder ud af hvor ringe ens
kondition i grunden er :-|

--
Armand.

Dak (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Dak


Dato : 20-06-08 16:05


> Fingrene 100% fra gassen!?
>

gør jeg også men den er efter den sidste justering (ved faktisk ikke helt
hvad han gjorde)desværre ikke villig mere.

Jeg tror desværre den trækker falsk luft ind et sted. :-/ karburatorerne
blev renset og den kørte super men på det seneste er den igen begyndt at
hoppe en anelse i tomgang. og jeg rejser imorgen tidlig så har ikke tid
til noget som helst.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste