/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
driver til SE W810i under vista 64 bit
Fra : Poul Johannsen


Dato : 13-06-08 12:59

Hej

Jeg skal til at debrand en SE W810i, så sonofons software. Så jeg kan lægger
en alm. software i den.
Men jeg har ingen driver cd til den. Nogen der har nogle driver til den?
Jeg kører Vista 64 bit.

Mvh Poul


 
 
Anders (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 14-06-08 08:42

Mener faktisk de ligger på SE's egen hjemmeside...
Hvis de kun ligger der til XP, så husk lige at Vista er bagud kompatibel til
bl.a. XP.

A

"Poul Johannsen" <poul.johannsenNO@SPAMsport.dk> skrev i en meddelelse
news:j66dnftg_6KQ_M_VnZ2dnUVZ8qLinZ2d@giganews.com...
> Hej
>
> Jeg skal til at debrand en SE W810i, så sonofons software. Så jeg kan
> lægger en alm. software i den.
> Men jeg har ingen driver cd til den. Nogen der har nogle driver til den?
> Jeg kører Vista 64 bit.
>
> Mvh Poul



Chano Andersen (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 14-06-08 19:02

Anders wrote:
> Mener faktisk de ligger på SE's egen hjemmeside...
> Hvis de kun ligger der til XP, så husk lige at Vista er bagud kompatibel til
> bl.a. XP.

Det er den ikke på driver området.. Jeg fik en BSOD da jeg forsøgte med
forskellige XP drivere på Vista. Nogle gange går det godt, andre gange
dør systemet. Så med mindre man ved hvordan man får det igang igen, så
skal man IKKE lege med drivere fra andre versioner af Windows, end den
man kører.

- Chano Andersen

Anders (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 14-06-08 19:30

Hvad mener du ?

A



Chano Andersen (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 14-06-08 19:52

Anders wrote:
> Hvad mener du ?

Jeg mener helt præcis, at jeg har prøvet med XP drivere til noget
hardware, på Vista, og Vista svarede med en BSOD. (Den der blå skærm med
hvid tekst, og et memory dump)

Der var blandt andet tale om nogle bundkorts drivere. Og drivere til en
scanner. (Sidst nævnte viste sig dog rent faktisk at være Windows 2000
drivere.)

Det kan godt være at det virker i tilfældet med driverene til en
W810i'er, men generelt er der altså IKKE bagud kompatibilitet.

- Chano Andersen

Anders (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 14-06-08 20:22

Har du husket at sætte driverne til XP og ikke til Vista.
Vista er jo bagudkompatibel til bl.a. XP

A

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:48541335$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> Hvad mener du ?
>
> Jeg mener helt præcis, at jeg har prøvet med XP drivere til noget
> hardware, på Vista, og Vista svarede med en BSOD. (Den der blå skærm med
> hvid tekst, og et memory dump)
>
> Der var blandt andet tale om nogle bundkorts drivere. Og drivere til en
> scanner. (Sidst nævnte viste sig dog rent faktisk at være Windows 2000
> drivere.)
>
> Det kan godt være at det virker i tilfældet med driverene til en W810i'er,
> men generelt er der altså IKKE bagud kompatibilitet.
>
> - Chano Andersen



Chano Andersen (15-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 15-06-08 13:10

Anders wrote:
> Har du husket at sætte driverne til XP og ikke til Vista.
> Vista er jo bagudkompatibel til bl.a. XP

Hvad mener du helt præcis med dette?

- Chano Andersen.

Anders (15-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 15-06-08 14:18

At Vista er bagudkompatibel med XP

A

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:4855067f$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> Har du husket at sætte driverne til XP og ikke til Vista.
>> Vista er jo bagudkompatibel til bl.a. XP
>
> Hvad mener du helt præcis med dette?
>
> - Chano Andersen.



Bjarke Ravn-Jonsen (15-06-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen


Dato : 15-06-08 20:19

Anders skrev:
> At Vista er bagudkompatibel med XP

NOGLE ting vil virke, langt fra alle, og især drivere er hårdt ramt.
Det lader generelt til at der ikke findes nogle drivere til vista64Bit.
Denne burde være til USB kablet:
http://www.x-drivers.com/catalog/drivers/mobile_phones/companies/sony_ericsson/models/dcu-60/7941.html
ved ikke om det på nogen måde bringer dig nærmere.


> A
>



--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Chano Andersen (16-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 16-06-08 19:00

Anders wrote:
> At Vista er bagudkompatibel med XP

Det var "Har du husket at sætte driverne til XP og ikke til Vista." jeg
ønskede en forklaring på.

Og i øvrigt ville det være praktisk, hvis du ikke inkludere mere af
indlægget end du svarer på, og skriver dit svar umiddelbart under den
del der du kommentere. Det gør det meget nemmere at læse.

- Chano Andersen.

Anders (16-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 16-06-08 19:14

Ja, jeg har sat driverne til XP. Har selv et program kørende på min bærbar,
som bruger Vista, og det virker ikke under Vista, så der har jeg sat den til
at køre som XP og det fungerer perfekt.
Man skal bare markerer de rigtige flueben.

A

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:4856aa1b$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> At Vista er bagudkompatibel med XP
>
> Det var "Har du husket at sætte driverne til XP og ikke til Vista." jeg
> ønskede en forklaring på.
>
> Og i øvrigt ville det være praktisk, hvis du ikke inkludere mere af
> indlægget end du svarer på, og skriver dit svar umiddelbart under den del
> der du kommentere. Det gør det meget nemmere at læse.
>
> - Chano Andersen.



Chano Andersen (16-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 16-06-08 19:22

Anders wrote:
> Ja, jeg har sat driverne til XP. Har selv et program kørende på min bærbar,

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener med at sætte dem til XP..

Hvis du mener kompatibilitetstilstand, så skal det jo sættes på SAMTLIGE
eksekverbare driverfiler EFTER installationen, og jeg tror stadig ikke
du kan få nForce3 driverene til at virke på Vista på den måde.. Jeg fik
en BSOD sidst jeg prøvede, og tror ikke kompatibilitetstiltand løser
problemet.

> som bruger Vista, og det virker ikke under Vista, så der har jeg sat den til
> at køre som XP og det fungerer perfekt.

Det hjælper bestemt ikke, jeg har en "Red Alert" du gerne må få til at
virke på den måde, under Vista. Det er bare umuligt (For at sige det pænt)

> Man skal bare markerer de rigtige flueben.

Man skal ikke bare markere de rigtige flueben, man skal også være heldig
at softwaren rent faktisk fungere med kompatibilitets tilstand. Det er
dog min erfaring, at hvis det ikke virker uden, så virker det heller
ikke med. Jeg har endnu ikke fået et eneste program til at fungere med
kompatibilitetstilstand, hverken i XP eller Vista. Uanset kombinationen
af OS valg, og "flueben".

- Chano Andersen.

Anders (16-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 16-06-08 20:52

Var lige et smut forbi Nvidia's hjemmeside, og det viser sig at Nforce3 er
udgået, så det giver sig selv det....

Der er selvfølgelig en mulig for at den kan findes andre steder....

Så det kunne være derfor at det ikke virker

A

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:4856af52$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> Ja, jeg har sat driverne til XP. Har selv et program kørende på min
>> bærbar,
>
> Jeg forstår stadig ikke hvad du mener med at sætte dem til XP..
>
> Hvis du mener kompatibilitetstilstand, så skal det jo sættes på SAMTLIGE
> eksekverbare driverfiler EFTER installationen, og jeg tror stadig ikke du
> kan få nForce3 driverene til at virke på Vista på den måde.. Jeg fik en
> BSOD sidst jeg prøvede, og tror ikke kompatibilitetstiltand løser
> problemet.
>
>> som bruger Vista, og det virker ikke under Vista, så der har jeg sat den
>> til at køre som XP og det fungerer perfekt.
>
> Det hjælper bestemt ikke, jeg har en "Red Alert" du gerne må få til at
> virke på den måde, under Vista. Det er bare umuligt (For at sige det pænt)
>
>> Man skal bare markerer de rigtige flueben.
>
> Man skal ikke bare markere de rigtige flueben, man skal også være heldig
> at softwaren rent faktisk fungere med kompatibilitets tilstand. Det er dog
> min erfaring, at hvis det ikke virker uden, så virker det heller ikke med.
> Jeg har endnu ikke fået et eneste program til at fungere med
> kompatibilitetstilstand, hverken i XP eller Vista. Uanset kombinationen af
> OS valg, og "flueben".
>
> - Chano Andersen.



Chano Andersen (17-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 17-06-08 09:47

Anders wrote:
> Var lige et smut forbi Nvidia's hjemmeside, og det viser sig at Nforce3 er
> udgået, så det giver sig selv det....

Det giver vel ikke sig selv, når du siger at Vista er bagudkompatibelt
med XP? Der findes jo STADIG XP drivere.

> Så det kunne være derfor at det ikke virker

Det virker ikke, fordi driverene er skrevet til XP og Vista IKKE er
bagud kompatibelt.

- Chano Andersen.

Anders (17-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 17-06-08 12:09

Så er det en speciel vers. af Vista du kører med, for den Vista jeg bruger
er bagud kompatibel....

A

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:485779fe$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> Var lige et smut forbi Nvidia's hjemmeside, og det viser sig at Nforce3
>> er udgået, så det giver sig selv det....
>
> Det giver vel ikke sig selv, når du siger at Vista er bagudkompatibelt med
> XP? Der findes jo STADIG XP drivere.
>
>> Så det kunne være derfor at det ikke virker
>
> Det virker ikke, fordi driverene er skrevet til XP og Vista IKKE er bagud
> kompatibelt.
>
> - Chano Andersen.



Chano Andersen (17-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 17-06-08 22:10

Anders wrote:
> Så er det en speciel vers. af Vista du kører med, for den Vista jeg bruger
> er bagud kompatibel....

Jeg kører med en ganske almindelig version af Vista Business. Og jeg vil
gerne vide præcis hvordan du mener jeg kan installere nForce3 driverene
i XP versionen, således at de fungere perfekt under Vista, når vista nu
er så bagud kompatibel som du siger.

- Chano Andersen.

Anders (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 18-06-08 05:57

I egenskaber sætter du programmet til at køre som XP.
Bruger selv en Home Premium (fulgte med til min pc.).

Der er selvfølgelig nok en del rettigheder du skal sætte til også.

Bøvlede selv en del, med programmet NewsBin Pro til XP, og den virker
perfekt til Vista.

A
"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:48582823$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> Så er det en speciel vers. af Vista du kører med, for den Vista jeg
>> bruger er bagud kompatibel....
>
> Jeg kører med en ganske almindelig version af Vista Business. Og jeg vil
> gerne vide præcis hvordan du mener jeg kan installere nForce3 driverene i
> XP versionen, således at de fungere perfekt under Vista, når vista nu er
> så bagud kompatibel som du siger.
>
> - Chano Andersen.



Chano Andersen (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 20-06-08 06:26

Anders wrote:
> I egenskaber sætter du programmet til at køre som XP.
> Bruger selv en Home Premium (fulgte med til min pc.).

Der er tale om en driver, ikke et normalt program.

> Der er selvfølgelig nok en del rettigheder du skal sætte til også.

Igen, en driver, der kører under system kontoen.

> Bøvlede selv en del, med programmet NewsBin Pro til XP, og den virker
> perfekt til Vista.

Siden hvornår er NewsBin blevet en driver? Og hvis du har "bøvlet en
del" med den, så virker den vel netop IKKE perfekt, men kun fordi du har
gidet bruge en masse energi på at få den til det.

- Chano Andersen.

Anders (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 20-06-08 06:34

Selve den version af NewsBin jeg bruger som er lavet til XP kan sagtens også
køre på Vista, men det er selve crack filen som ikke virker direkte på
Vista, men sætter jeg programmet og crack til at køre som under XP så virker
det perfekt.

Skal selvfølgelig sætte rettighederne som administrator og tillade alt, for
ellers så virker selve crack fil (.exe) ikke.

A
"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:485b3f27$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders wrote:
>> I egenskaber sætter du programmet til at køre som XP.
>> Bruger selv en Home Premium (fulgte med til min pc.).
>
> Der er tale om en driver, ikke et normalt program.
>
>> Der er selvfølgelig nok en del rettigheder du skal sætte til også.
>
> Igen, en driver, der kører under system kontoen.
>
>> Bøvlede selv en del, med programmet NewsBin Pro til XP, og den virker
>> perfekt til Vista.
>
> Siden hvornår er NewsBin blevet en driver? Og hvis du har "bøvlet en del"
> med den, så virker den vel netop IKKE perfekt, men kun fordi du har gidet
> bruge en masse energi på at få den til det.
>
> - Chano Andersen.



Chano Andersen (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 20-06-08 09:25

Anders wrote:
> Selve den version af NewsBin jeg bruger som er lavet til XP kan sagtens også
> køre på Vista, men det er selve crack filen som ikke virker direkte på
> Vista, men sætter jeg programmet og crack til at køre som under XP så virker
> det perfekt.

Så det er kun fordi du bruger en pirat kopi at det ikke fungere? Hvorfor
så ikke bare købe programmet, hvis det er et du synes er værd at bruge?

- Chano Andersen

Bjarke Ravn-Jonsen (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen


Dato : 18-06-08 20:38

Chano Andersen skrev:
> Anders wrote:
>> Så er det en speciel vers. af Vista du kører med, for den Vista jeg
>> bruger er bagud kompatibel....
>
> Jeg kører med en ganske almindelig version af Vista Business. Og jeg vil
> gerne vide præcis hvordan du mener jeg kan installere nForce3 driverene
> i XP versionen, således at de fungere perfekt under Vista, når vista nu
> er så bagud kompatibel som du siger.


Jeg tror bare du skal droppe det, der er kæmpe forskel på exe filer(som
Anders vist snakker om) og reelle drivere som du kæmper med.
Enten misforstår Anders dig, eller også har han ikke styr på hvad det
drejer sig om.

Hvis det var mig, ville jeg støve en XP maskine op et sted.
Arbejde/ven/familie, flashe telefonen og så var det overstået. Det er jo
ikke fordi en debranding kræver specielt lang tid i selskab med
computeren :)


> - Chano Andersen.


--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Chano Andersen (20-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 20-06-08 06:28

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Enten misforstår Anders dig, eller også har han ikke styr på hvad det
> drejer sig om.

Jeg tror også vi et eller andet sted snakker forbi hinanden. :p

> Hvis det var mig, ville jeg støve en XP maskine op et sted.

Eller bare bruge en virtuel PC, om nødvendigt. VMWare har USB support i
deres gratis server version...

- Chano Andersen

Bjarke Ravn-Jonsen (21-06-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen


Dato : 21-06-08 09:10

Chano Andersen skrev:
> Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

>
> Eller bare bruge en virtuel PC, om nødvendigt. VMWare har USB support i
> deres gratis server version...

Jae, men det kræver stadig at host computeren har fået den installeret
korrekt, før vmware "fanger" den -så vidt jeg ved.



> - Chano Andersen


--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Chano Andersen (21-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 21-06-08 17:17

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Jae, men det kræver stadig at host computeren har fået den installeret
> korrekt, før vmware "fanger" den -så vidt jeg ved.

Det mener jeg ikke, jeg mener det er nok Windows genkender den som en
"Ukendt enhed" så kan VMWare lave noget passthru til den virtuelle, men
du må ikke lige hænge mig op på det.

Jeg er dog ret sikker på jeg smed et Webcam i en linux maskine på et
tidspunkt, som linux IKKE kendte, hvorefter jeg uden problemer kunne
bruge det på den virtuelle Windows. (Eller uden problemer, er så meget
sagt, det fungerede ikke optimalt, men der kom billede igennem.

- Chano Andersen

Kim S (14-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim S


Dato : 14-06-08 20:54

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:485371c4$0$27378$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Mener faktisk de ligger på SE's egen hjemmeside...
> Hvis de kun ligger der til XP, så husk lige at Vista er bagud kompatibel
> til bl.a. XP.
>
Nope... Vista 64bit er kan ikke bruge alm.
32bit XP-drivere...

Mvh, Kim



Chano Andersen (15-06-2008)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 15-06-08 13:10

Kim S wrote:

> Nope... Vista 64bit er kan ikke bruge alm.
> 32bit XP-drivere...

Måske ikke, men det kunne tænkes den kunne bruge 64-bit XP drivere.

- Chano Andersen.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408935
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste