Panelet er delvist forsvundet!
Fra : Michael Knudsen

Dato : 19-07-01 22:09

Hej!

Jeg har installeret et spil på min linuxcomputer. Dertil skulle jeg
bruge en pakke, som hed allegro. Efter at jeg har installeret denne, er
der opstået et underligt problem. Jeg påpeger lige, at jeg bruger Gnome.
I panelet kan jeg ikke længere se, hvilke vinduer, jeg har åbnet. Der er
kun de ikoner, som plejer at være der, og de fungerer upåklageligt. Jeg
er (heldigvis) den eneste bruger af computerer, som problemet har ramt,
så det tyder på, at det bare er en indstilling. Er der nogen, som kan
hjælpe?

På forhånd tak,
Michael Knudsen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-07-01 22:19

On Thu, 19 Jul 2001 23:08:46 +0200, Michael Knudsen wrote:

> I panelet kan jeg ikke længere se, hvilke vinduer, jeg har
> åbnet.

Højreklik på panelet, Panel/Add to panel/Applet/Utility/Task list,
måske?

Ellers: briller.

,

--
"If I were a pirate, I would be offended at people Adam Sjøgren
describing contract violations as piracy. That asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Knudsen

Dato : 20-07-01 06:18

Adam Sjøgren wrote:

> Højreklik på panelet, Panel/Add to panel/Applet/Utility/Task list,
> måske?

Takker! Det var netop det, der skulle til!

-> Michael Knudsen