Fjernelse af redirect i frame
Fra : Leif Neland

Dato : 02-07-08 11:30

For hurtigt at se om nogle sites er oppe, og de viser det ønskede, har jeg
lavet en side, der lister navn og ip, og en iframe, der viser indholdet.

Men nogle af siderne har "framebusters", så min side forsvinder, og
browseren redirectes til den side i stedet.

Kan javascript stoppes i en iframe, eller bliver jeg nødt til serverside at
læse siden, filtrere javascript fra, og så inkludere den i min side?

Der er vel heller ingen funktion til at formindske de fremmede sider, så jeg
har en oversigt med thumbnails?

Leif

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-07-08 19:35

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev

> Men nogle af siderne har "framebusters", så min side forsvinder, og
> browseren redirectes til den side i stedet.

Det er der jo nok en grund til at de har indsat.

> Kan javascript stoppes i en iframe, eller bliver jeg nødt til serverside
> at læse siden, filtrere javascript fra, og så inkludere den i min side?

Du bliver nok nødt til det sidste - med de eventuelle juridiske problemer
det kan afstedkomme.

Fra : Leif Neland

Dato : 08-07-08 19:49

Philip Nunnegaard skrev:
> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev

> Det er der jo nok en grund til at de har indsat.

> Du bliver nok nødt til det sidste - med de eventuelle juridiske
> problemer det kan afstedkomme.

De har lavet siden, så jeg kan se den.

Så må jeg selv om, hvordan jeg ser den.

Så længe jeg ikke viser den for andre.