Besøgende kan indsætte link på hjemmeside
Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 18-06-08 08:37

Hej
Jeg er ved at lave en hjemmeside, men jeg er stødt på et problem
som jeg håber nogen kan hjælpe med. Jeg mangler en funktion hvor
besøgende kan ligge links ind på min side. Det må gerne være
ligesom på denne her side:
http://www.havenyt.dk/links/foreslaa_link.html. Her kan man
skrive En URL og en beskrivelse. Det perfekte ville være hvis jeg
fik en mail når nogen lagde et link så jeg lige kunne tjekke det
inden det blev lagt ind på siden. Hvis det kunne lade sig gøre
ville det også være fedt hvis man kunne lave det sådan så det
foreslåede link automatisk blev indsat på siden når man har
godkendt linket. Jeg ved at der findes noget som lidt er det
samme på www.php-fusion.dk, men jeg ville gerne kunne lave det på
min ejen side. Findes der et javascript som kan gøre det eller
kunne der være anden mulighed?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-06-08 15:42

Hej Lasse

Har du fundet ud af det?
Ellers så prøv at oprette spørgsmålet i PHP
nyhedsgruppen.
Formularen til indtastining af URL'en som brugeren
sender, skal kobles sammen med en database -
f.eks. MySql, som følger med stort set alle webhoteller.

Martin Ploug
Skejbytoften 107 3. th.
8200 Århus N

Tlf. 8628 9969
Mobil: 2284 1057

E-mail: mploug@pc.dk
Web: http://www.musiklokaler.dk

Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 22-06-08 22:30

Martin Ploug wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> sender, skal kobles sammen med en database -
> f.eks. MySql, som følger med stort set alle webhoteller.

Nej jeg har desværre ikke fundet ud af det endnu, men jeg prøver lige
at ligge spørgsmålet over i PHP, som du foreslår