Åbn et billede i Internet Explorer
Fra : Steffen

Dato : 11-06-08 08:38

Hvis jeg åbner et større billede med Internet Explorer 7, så bliver billedet
automatisk tilpasset browservinduet. Er det ikke muligt at vise billedet (i
Internet Explorer) i naturlig størrelse?
Hilsen
Steffen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-06-08 10:18

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev :

>Hvis jeg åbner et større billede med Internet Explorer 7, så bliver billedet
>automatisk tilpasset browservinduet. Er det ikke muligt at vise billedet (i
>Internet Explorer) i naturlig størrelse?

Internetindstillinger => Avanceret => Multimedier => fjern
flueben ved »Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse«.
--
Kerim

Fra : Steffen

Dato : 11-06-08 18:13