MS Windows
briani 27239
Fejlnummer: 0x80070422
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 08-06-08 16:02

Hej

Jeg kan ikke køre Windows Update den kommer op at sige Fejlnummer:
0x80070422 Har været inde i tjenester for at se om den står i deaktivering
men det gør den ikke er der nogen der kan hjælpe med dette Har SP 3 Har lige
reinstalleret harddisken

Jesper

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 08-06-08 16:48

Den 08-06-2008, skrev Jesper S Jensen:
> [...]
> Har været inde i tjenester for at se om den står i deaktivering men det gør
> den ikke er der nogen der kan hjælpe med dette Har SP 3 Har lige

En hurtig Google:
http://www.updatexp.com/0x80070422.html

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 09-06-08 16:24

Jesper S Jensen skrev:
> [...]
> men det gør den ikke er der nogen der kan hjælpe med dette Har SP 3 Har lige

Efter en søgning på Google fandt jeg dette:

http://support.microsoft.com/kb/887290/da

Men det ser meget kompliceret ud

Mvh,
Rasmus Bertelsen