HÆÆÆÆLLLPPPPEEEE
Fra : =\( DataCat \)=

Dato : 19-07-01 19:31

Hej allesammen...

jeg vil høre fra jer.. jeg spørge, HVORFOR går selv sluk min computer altid,
min CPU Amd Althon T-bird 1333 Mhz 266 FSB

men en ting, før jeg har være AMD Duron 850 Mhz.. Ingen Problem......

jeg håber de kan svar mig!!
mange Tak

Fra : Michael

Dato : 19-07-01 20:23

Hejsa

Bliver den for varm?
Hvor stor er powersupply´en
Har du flere ramblokke, så prøv med 1 af gangen.

Michael

Fra : =\( DataCat \)=

Dato : 19-07-01 21:18

jaaaa
fordi meget varm... 60 grader varm.. er ikke normal..
jeg min Power for 300W....
jeg har alt 640 Mb ram! ingen problem.. men kun varm!
jeg har prøve hos butik... så de kan ikke finder ude af!! jeg synes er meget
dårlig!

hvis under 55 grader ingen problem.. så noget minutte så op til 60 grader
varm..
men jeg har købt ny maskine!!! lort noget!
jeg spørge dig.. er normal varm på CDP 1333 med 266 FSB??

Fra : Deaster

Dato : 23-07-01 11:15

"=( DataCat )=" <paaj1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> varm..
> men jeg har købt ny maskine!!! lort noget!
> jeg spørge dig.. er normal varm på CDP 1333 med 266 FSB??

Ah hva, kan du ikke omformulere det en gang, det er jo helt sort.

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-07-01 08:54

Du ikke dansk ja?

Du gå på aftonskola for lære snakke ja?

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-07-01 09:34

så så man generer ikke YODA nå han har et problem som THE FORCE ikke kan
løse

Michael

Fra : Mercenary

Dato : 20-07-01 10:04

Prøv dog at hjælpe manden i stedet for at mobbe ham. Det er trods alt det
gruppen er til.
(Hvor mange FUT'er får jeg mon for det ?)

Hvilken køler bruger du ??
Har du installeret ekstra kabinet kølere ??
Kører du med åbent eller lukket kabinet ??
Hvilket motherboard har du ??

Hvis du har købt maskinen komplet. så er det vel egentlig ikke dit problem
vel ??

Prøv at komme med lidt flere oplysninger om dit system, så er chancen for at
blive hjulpet meget større.

/Merc.

Fra : Ronni - The real one~

Dato : 20-07-01 16:35

"Mercenary" <to@dae.dk> wrote in message
> Prøv dog at hjælpe manden i stedet for at mobbe ham. Det er trods alt det
> gruppen er til.
> (Hvor mange FUT'er får jeg mon for det ?)

Det kan til tider være ret svært hvis ikke det er til at forstå hvad der er
galt.
Som man kan se på hans første indlæg, var dette hans spørgsmål :
citat "HVORFOR går selv sluk min computer altid", for at være ærlig
er det eneste jeg kan få ud af denne sætning at hans computer altid
slukker selv..... ?
Det er jo så et vidt begreb! Er det fordi han vælger "Luk computeren"
i startmenuen ?

Så burde han måske sætte sig ned, og tage sig lidt mere tid, til at forsøge
at forklare hvad hans problem er, så man faktisk kan forstå sammenhængen.

FUT FUUUT - toget køre....

mVh
Ronni
ronni1@ofir.dk

Bil ned larmer over nat i fugl af dæk - hvorfor ?

Fra : Mercenary

Dato : 20-07-01 21:00

>Så burde han måske sætte sig ned, og tage sig lidt mere tid, til at forsøge
>at forklare hvad hans problem er, så man faktisk kan forstå sammenhængen.

Det fortalte jeg ham også i en e-mail jeg sendte til manden. Den blev sendt
som svar på en mail jeg modtog fra ham . Han beskrev sin systemkonfiguration
og hvad han problem egentlig gik ud på.

Bevares...hans stavning og grammatik var da alt andet end perfekt, men jeg
forstod da hvad han mente. Og når alt kommer til alt synes jeg det var
ganske godt formuleret af en mand der er hørehæmmet.

Forestil dig selv at lære stavning og grammatik uden at kunne høre udtalen
heraf !!!
Nej vel ??

Så drop jeres pis....hvis ikke i kan hjælpe eller ikke forstår hvad han
mener, kan i fyre jeres lamme kommentarer af i mudderkassen.
(dk.snak.mudderkastning)
Og hvis i har lyst til at flame mig noget mere; så er det der i kan finde
mig.

/Merc.

Fra : Klaus

Dato : 20-07-01 09:52

Per Kristensen wrote:

> Du ikke dansk ja?
>
> Du gå på aftonskola for lære snakke ja?

OT - prøv at finde en anden gruppe med de udtalelser.....

Fra : Peter T.

Dato : 21-07-01 00:31

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in news:9j8o5p$2rhi$1
@news.cybercity.dk: