MS Windows
briani 27239
FAT32 4GB begrænsning - men ikke på en PS3~
Fra : Nicolai

Dato : 07-06-08 21:41

Hvorfor har windows en 4GB begrænsning på Fat32 når en PS3 ikke har?

(Læs: Jeg kan gemme filer på 25GB+ størrelser på PS3 der bruger FAT32)

Nogen der kan hjælpe?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-06-08 22:23

Nicolai pretended :
> Hvorfor har windows en 4GB begrænsning på Fat32 når en PS3 ikke har?

Tjae... begrænsningen ligger i filsystemet - ikke i Windows.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat32#FAT32

> (Læs: Jeg kan gemme filer på 25GB+ størrelser på PS3 der bruger FAT32)

Jeg har set andre der undrer sig over dette.
Er du 100% sikker på filsystemet er FAT32?
Er filerne læsbare?

4GB+ på FAT32 burde ikke kunne forkomme.

--

Lars Jørgensen

Fra : Max

Dato : 07-06-08 22:31

Hej Nicolai

> Hvorfor har windows en 4GB begrænsning på Fat32 når en PS3 ikke har?

Der er jo intet i vejen for at gemme større filer end 4 GB under Fat32,
det
kræver bare noget software der klipper filerne i stykker, og mon ikke
der
sidder sådan noget software i en PS3 ?

--
Mvh Max